۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82021617
T T
۰ نفر
بزرگترین مجموعه ورزشهای آبی گیلان با حضور استاندار افتتاح شد

رشت - ایرنا - بزرگترین مجموعه ورزشهای آبی گیلان (آبسار) روز دوشنبه با حضور استاندار گیلان در مجموعه مسكن مهر رشت افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مراسم افتتاحیه این مجموعه ، دكتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان ، سیدعیسی مهدوی فرماندار رشت ، مسعود رهنما مدیركل اداره ورزش و جوانان گیلان ، یكی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان اداره ورزش این استان حضور داشتند .
مدیركل اداره ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه این مجموعه گفت : خوشبختانه گیلان امن ترین استان برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف به خصوص در بخش ورزش است و امیدواریم كه بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده كنیم .
مسعود رهنما افزود : ما باید سعی كنیم تا در بخشهای مختلف ورزش سرمایه گذاری انجام شود و در بخش ورزش حرفه ای فقط هزینه و پول صرف نكنیم و باید در بخشهایی همچون همگانی ، پرورشی و قهرمانی نیز سرمایه گذاری های مناسبی انجام دهیم .
وی اظهار كرد : این مجموعه ورزشی آبی نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات استانداری گیلان در رشت به بهره برداری رسیده و امیدواریم كه سرمایه گذاران بیشتر در بخش ورزش ورود كنند .
مالك مجموعه ورزشهای آبی ابسار گیلان نیز در این مراسم گفت : كلنگ احداث این مجموعه از آذر ماه سال 93 به زمین زده شد و خوشبختانه پس از حدود 15 ماه به بهره برداری رسیده است .
علی ملول افزود : این مجموعه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع احداث شده كه حدود دو هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت و به بهره برداری رسیدن این مجموعه حدود 80 میلیارد ریال از بخش خصوصی و تسهیلات استانداری هزینه شده است .
وی اظهار كرد : این مجموعه آبی دارای یك استخر موج ساز ، استخر استاندارد شنا و یك استخر هیدروتراپی و تفریحی ، جكوزی ، سونای خشك و بخار ، رستوران ، حمام نمك ، سالن بدنسازی و ماساژ ، حمام ، كافی شاپ ، فیش اسپا ، پاركینگ اختصاصی و امكانات تفریحی شامل سرسره و سطل آب پاش است .
7285/6070

سرخط اخبار استان‌ها