۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰
کد خبر: 82006156
T T
۰ نفر
استقرار چهار پست امدادي هلال احمر در شهرستان اهواز در تعطيلات نوروزي 95

اهواز - ايرنا - رئيس جمعيت هلال احمر اهواز گفت:اين جمعيت، چهار پست امدادي در تعطيلات نوروزي پيش روز به منظور خدمت به مسافران نوروزي در اين شهرستان راه اندازي كرده است.

فتح الله هاشم نژاد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد:پست هاي نوروزي جمعيت هلال احمر اهواز در ورودي جاده انديمشك به اهواز، پارك جنگلي گمبوعه، جاده قديم خرمشهر به اهواز و پادگان شهيد محمودوند ويژه مسافران راهيان نور برپا شده است.
وي گفت:همچنين سه پست جوانان هلال احمر در مناطق ميدان راه آهن و فلكه شهيد بندر اهواز و پليس راه قديم اهواز مستقر شده است.
هاشم نژاد همچنين در ادامه از راه اندازي كمپي ب عنوان 'نه به تصادفات جاده اي' در اهواز خبر داد و گفت:اين كمپين ملي است كه در تهران راه اندازي شده و در اهواز نيز پيش از آغاز سال نو راه اندازي مي شود.
رئيس جمعيت هلال احمر اهواز اضافه كرد:پيمان نامه اي نيز در اين كمپين وجود دارد كه نكاتي در مورد رعايت نكات ايمني در رانندگي است و مردم و مسئولان استان اين پيمان نامه را امضا مي كنند.
هاشم نژاد بيان كرد:با توجه به اينكه هر سال در ايام عيد نوروز تصادفات كشته هاي زيادي را برجاي مي گذارد اين كمپين به صورت نمادين از مسافران و رانندگان تقاضا دارد كه براي حفظ جان خود و ديگران نكات ايمني رانندگي را رعايت كنند.
رئيس جمعيت هلال احمر اهواز، سه عامل سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز و خواب آلودگي را از عوامل اصلي بروز تصادف در جاده ها عنوان كرد.
7158/6125