۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۵۰
کد خبر: 82005376
T T
۰ نفر
انتخابات حماسي، حسن ختام سال دولت و ملت، همدلي و همزباني شد

تويسركان- ايرنا- معاون فرماندار تويسركان با اشاره به دستاوردهاي بزرگ ملت و نظام اسلامي ايران در سال 94 گفت: برگزاري يك انتخابات حماسي و پرشور، حسن ختام سال جاري به عنوان سال دولت، ملت، همدلي و همزباني شد.

به گزارش ايرنا علي اصغر ناظري پور چهارشنبه در شوراي ترافيك تويسركان افزود: شعار دولت و ملت، همدلي و همزباني زينت بخش طليعه سال 94 شد تا مسير وحدت و همگرايي در پيشبرد اهداف كلان نظام، اثر بخشي خود را نشان دهد.
وي بيان كرد: رقم خوردن توافق هسته اي نيز از ديگر موفقيت هايي بود كه در سال جاري با حمايت هاي رهبر معظم انقلاب، تلاش هاي دولت تدبير و اميد و پشتيباني مردم محقق شد.
ناظري پور با اشاره به برگزاري با شكوه و مقتدرانه انتخابات هفتم اسفندماه سال جاري در سراسر كشور خاطرنشان كرد: مردم با اراده و عزم پولادين خود مسير آينده كشور را ترسيم كردند.
وي همچنين به اقدامات مجموعه مديريتي شهرستان تويسركان در آستانه سال جديد اشاره كرد و گفت: جلسات ستاد تنظيم بازار، شوراي آرد و نان، تسهيلات خدمات سفر و شوراي ترافيك براي ارائه خدمات رساني بيشتر و بهتر به عموم مردم و به ويژه ميهمانان و مسافران نوروزي تشكيل شده است.
معاون فرماندار تويسركان ادامه داد: جمعيت شهرستان تويسركان در ايامي مانند عيد نوروز و مناسبت هاي مذهبي و آييني حتي به سه برابر جمعيت در حالت عادي خود مي رسد و اين به معناي لزوم هماهنگي و آمادگي دستگاه هاي مختلف اجرايي براي استقبال از ميهمانان نوروزي است.
وي بر روان سازي گره هاي ترافيكي با توجه بر مشكلات موجود در بافت شهري و پايانه هاي تويسركان تاكيد كرد و متذكر شد: شهرستان تويسركان همچنان از نداشتن پليس راه رنج مي برد.
ناظري پور تاكيد كرد: تويسركان با هدف ايجاد فضاي شور و نشاط اجتماعي و رونق حوزه گردشگري و بر اساس فرهنگ غني اسلامي و ايراني آماده استقبال و پذيرايي از عموم ميهمانان و مسافران نوروزي است.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان در 90 كيلومتري شهر همدان است كه از بيش از 221 اثر تاريخي، فرهنگي و مذهبي و جاذبه هاي متنوع گردشگري برخوردار است.
7524/6993