۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82005072
T T
۰ نفر

اكران خصوصي سكوت گبرا با ژانر وحشت

۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82005072
اكران خصوصي سكوت گبرا با ژانر وحشت

تهران- ايرنا- فيلم «سكوت گبرا» به نويسندگي و كارگرداني رضا حسين آبادي اولين اكران خود را در سالن آمفي تئاتر شهرداري منطقه ١٥با حضور عوامل فيلم تجربه كرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سينمايي ايرنا، فيلم «سكوت گبرا» در ژانر وحشت و به مدت ٧٥ دقيقه توليد شده است.
پس از نمايش اين فيلم مراسم نقد و بررسي آن با حضور محمدرضا ژيان مدرس و منتقد، بهنام شريفي روزنامه نگار و رضاحسين آبادي كارگردان فيلم برگزار شد.
اين نشست با بحث درمورد تاريخچه فيلم همچنين وضعيت ژانر وحشت در ايران و ساخت كم فيلم در اين زمينه آغاز شد و به نقد بررسي بازيگران و فيلم نامه پرداخته شد.
در ادامه مهدي فقيه و سعيد واثق در جايگاه نقد و بررسي حضور يافتند و با انتقاد از عدم حمايت از توليد اين چنين فيلم ها و مشكلات توليد فيلم پرداختند.
در اين فيلم بازيگراني چون محمود عزيزي، بهار محمدپور، بهزاد خداويسي، حسين سليماني، مهدي فقيه، سعيده عرب، اميد سبيلي، فائزه شادمهر، فاطمه سعادت و... به ايفاي نقش پرداخته اند.
اين فيلم در ژانر وحشت ساخته شده و قصه دختري جوان را روايت مي‌كند كه پس از مدت ها زندگي در خارج از كشور، براي تقسيم ارث به ايران مي‌آيد و راهي شيراز مي‌شود. او به روستايي مخوف مي‌آيد كه گفته مي‌شود توسط جن‌ها تسخير شده است و در ادامه توطئه چيني‌هاي برخي افراد، او را گرفتار دردسرهايي مرموز و ترسناك مي‌كند.
فراهنگ**9246**1569
۰ نفر