۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82003617
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان بر ضرورت تشكيل ستاد رفع موانع توليد تاكيد كرد

اصفهان - ايرنا- اصفهان - ايرنا- استاندار اصفهان گفت: تشكيل ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان گام بزرگي در حل و فصل مشكلات واحدهاي توليدي است.

رسول زرگرپور روز سه شنبه در دوازدهمين جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان افزود: با تشكيل اين ستاد بخش قابل توجهي از مشكلات واحدهاي توليدي استان در قالب اين كارگروه حل و فصل شده است.
وي اظهار داشت: در سفر استاني رييس جمهوري به استان پيشنهاد تشكيل اين ستاد ارائه و پس از سه ماه دستور تشكيل اين كارگروه در سراسر كشور صادر شد.
وي يادآور شد: در استان صنعتي اصفهان كه از استانهاي محور در بخش كشاورزي است، وجود تنش هاي اقتصادي امري طبيعي است و بنابراين تشكيل كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در استان نيز اهميت ويژه اي مي يابد.
زرگرپور يادآور شد: اين كارگروه منجي اقتصاد و صنعت نخواهد بود ولي تا حد زيادي در تسهيل و رفع موانع توليد بدليل حضور مديران با اعتماد به نفس در آن مؤثر بوده است.
استاندار اصفهان با اعلام اينكه تاكنون 141 جلسه فرعي و 12 جلسه اصلي در اين ستاد تشكيل شده است، افزود: از 581 مصوبه اين جلسات 217 مورد اجرائي و 346 مورد نيز در دست اجراست.
وي با بيان اينكه 25 مورد از موارد بررسي شده مربوط به تامين مالي و 465 مورد مربوط به تعيين تكليف بدهي ها بوده است، گفت: بانك هاي ملي، صادرات و تجارت بيشترين همكاري را با اين كارگروه داشته اند.
استاندار اصفهان با ابراز اميدواري براي بهتر شدن وضعيت اقتصادي كشور در سال آينده اظهار داشت: اين كارگروه هم با قوت بيشتري به كار خود ادامه دهد.
در پايان اين جلسه از دستگاه هاي اجرايي كه بيشترين همكاري را با اين كارگروه براي رفع موانع توليد داشتند، با اهداء لوح سپاس قدرداني شد.
6027/7153