۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82003170
T T
۰ نفر
اجراي زندهٔ نوروزي پيام عزيزي در شبكهٔ كردستان

تهران- ايرنا- پيام عزيزي خوانندهٔ موسيقي كردي، در مراسم سال تحويل 95 در شبكهٔ استاني كردستان اجراي زنده خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبهٔ گروه فرهنگي ايرنا، پيام عزيزي، كه به تازگي آلبوم «بركت» با صداي وي و سامي يوسف خوانندهٔ جوان موسيقي جهان اسلام، در بازارهاي بين‌المللي موسيقي سراسر دنيا منتشر ‌شده، ميهمان مراسم ويژهٔ سال تحويل تلويزيون كردستان در شهر سنندج خواهد بود.
عزيزي قرار است در اين برنامه كنسرتي را به ‌صورت زنده با همراهي تعدادي از نوازندگان و هنرمندان برجستهٔ خطهٔ كردستان برگزار كند.
وي قرار است گلچيني از آهنگ‌هاي خود را با همراهي نوازندگان كردستاني به صورت زنده اجرا كند.
افزون بر آلبوم «بركت»، آلبوم موسيقي «بارگاه» (به زبان كردي)، به آهنگسازي و تنظيم‌ كنندگي «ارسلان كامكار» و با همراهي تعدادي از اعضاي گروه موسيقي كامكارها، آخرين اثر صوتي «پيام عزيزي» است.
اين خواننده در چند سال گذشته دو آلبوم به نام‌ها‌ي «سه‌روكي دل» (رئيس دل) به زبان كردي و «خورشيد مستان» به سه زبان فارسي، كردي و عربي با همكاري گروه كامكارها منتشر كرده است.
از ديگر كارهاي عزيزي مي‌توان به آلبوم‌ «با قدسيان» (با آهنگ معروف «الله مدد») به آهنگسازي محمدجليل عندليبي، آلبوم‌ «لبيك» به آهنگسازي روانشاد مجتبي ميرزاده و آلبوم‌هاي «پيام عاشقان» و «ملكا» با همكاري نوازندگان اركستر سمفونيك ايران، علي پژوهشگر و پاشا هنجني اشاره كرد.
فراهنگ**3067**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ