۹ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۵۸
کد خبر: 81983748
T T
۰ نفر
سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه: روحيه خوبي براي بازي سوم مقابل پيكان داريم

اروميه- ايرنا- سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: با كسب اين پيروزي قاطع مقابل پيكان تهران، روحيه بالايي براي انجام بازي سوم و رسيدن به ديدارهاي فينال داريم.

جهانگير سيدعباسي عصر روز يكشنبه پس از پيروزي 3 بر يك تيمش مقابل پيكان تهران در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: بازيكنانم در ست هاي سوم و چهارم نمايش قابل قبولي مقابل پيكان داشتند ولي در ست دوم باز هم در پوئن هاي نهايي كم آورديم.
وي اظهار كرد: اگر در ست دوم تمركز لازم را داشتيم، مي توانستيم تيم پيكان را با نتيجه 3 بر صفر هم ببريم.
سيدعباسي گفت: تيم پيكان تهران تنها تيم حرفه اي ايران است كه سابقه طولاني در كشور دارد و امسال نيز تيم قدرتمندي را حتي در نيمكت ذخيره خود دارد.
وي اظهار كرد: تيم شهرداري اروميه در دو بازي رفت و برگشت مقابل پيكان بهترين بازي خود را به نمايش گذاشته است و مي توان نويد پيروزي در بازي سوم را نيز به هواداران داد.
سيدعباسي گفت: اميدوارم مصدوميت آرش كشاورزي براي روز چهارشنبه بهبود يابد تا بتوانيم از توانمندي اين بازيكن نيز در بازي سوم مقابل پيكان تهران استفاده كنيم.
وي ادامه داد: اشتباهات داوري جزئي از بازي است و اين ديدار نيز از اين قاعده مستثني نبود ولي تاثير زيادي در نتيجه اين ديدار نداشت.
به گزارش ايرنا، تيم شهرداري اروميه عصر امروز در سالن غدير اروميه موفق شد با نتيجه 3 بر يك برابر پيكان تهران به برتري برسد.
ابراهيم فيروزي و مهدي نويدي به عنوان داوران اول و دوم قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشتند و شهباز صدري و يونس حسن زاده نيز نظارت بر اين ديدار حساس را بر عهده داشتند.
شاگردان سيدعباسي در بازي دور رفت در عين شايستگي با نتيجه 3 بر يك مقابل حريف خود شكست خوردند و اين بار با حمايت هزاران هوادار متعصب اروميه اي با غلبه بر پيكان تهران كار را به بازي سوم كشاندند.
ديدار سوم دو تيم روز چهارشنبه اين هفته 12 اسفند ماه در خانه واليبال تهران برگزار و تيم برنده به عنوان حريف تيم بانك سرمايه به ديدارهاي فينال كه به صورت سه از پنج مي باشد، راه مي يابد.
7126/1905