۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۵۶
کد خبر: 81962541
T T
۰ نفر
نامزد مجلس خبرگان رهبري: عملكرد دولت يازدهم مطلوب است

يزد - ايرنا - نامزد پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در استان يزد گفت: عملكرد دولت يازدهم با توجه به اجراي منويات رهبر معظم انقلاب تاكنون مطلوب بوده و اميدواريم در ادامه نيز به همين شكل پيش رود.

حجت الاسلام محمودرضا محصل همداني روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر اينكه ولايت فقيه ركن ركين نظام جمهوري اسلامي است، خاطر نشان كرد: ولي فقيه هم حافظ دين و هم حافظ دنياي مردم است و بايد به هر نحو آن را تقويت كرد.
وي افزود: تقويت ولايت فقيه مي تواند به نحو نظارت باشد، يعني به طور دائم رصد مي كنند تا صفاتي كه در شرع و عقل براي اين ركن ركين مطرح است و در قانون اساسي به آن تصريح شده خللي وارد نشود.
محصل همداني ادامه داد: اين تقويت همچنين مي تواند به نحو پيگيري منويات و مطالبات ولي فقيه و انتقال افكار احاد به ايشان باشد كه به منزله سياستهاي كلي نظام و در چارچوب آن است.
اين نامزد مجلس خبرگان رهبري با يادآوري يكي از وظايف مهم مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: نمايندگان اين مجلس در صورت درگذشت ولي فقيه، ولي فقيه بعدي را تعيين مي كند تا در حركت نظام تزلزل پيش نيايد؛ كما اينكه اين بركت مهم را پس از درگذشت امام خميني (ره) شاهد بوديم و خبرگان توانستند با انتخاب رهبري فرزانه و هوشيار خدمت بسيار ارزشمندي به اسلام و انقلاب كنند.
نامزد مجلس خبرگان رهبري گفت: باتوجه به اهميت زياد خبرگان و مجلس شوراي اسلامي و با توجه به وضعيت حساس و آشوب جهاني به نظر مي رسد مردم بايد با جديت وارد عرصه انتخابات شوند و اراده خود را حاكم كنند تا خداي نكرده بهانه اي به دست فرصت طلبان ندهند.
محصل همداني افزود: همچنين يك ملت با نشان دادن علاقه اش به سرنوشت خود سبب جلب احترام و تكريم ديگران خواهد شد.
انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هفتم اسفند ماه سال جاري در سراسر كشور برگزار مي شود.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري يك نماينده دارد كه براي پنجمين دوره انتخابات اين مجلس در استان يزد دو نفر نامزد شده اند.
7532/8068/1042
۰ نفر