۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹
کد خبر: 81953162
T T
۰ نفر
قدرت سپاه همواره بازدارنده است

بوشهر- ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت سپاه همیشه بازدارنده بوده و اصل بازدارندگی نیز آرزوی تمام كشورهاست.

به گزارش ایرنا روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز یكشنبه به نقل از سردار علی فدوی درحسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اعلام كرد: بازدارنده بودن قدرت نیروهای نظامی به شرطی است كه دشمان قبول داشته باشند كه طرف مقابل قدرتمند است.
وی یادآورشد:حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در دفاع از كیان نظام اسلامی نشان داده تا دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران بدانند كه در ایران قدرت بازدارندگی وجود دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قدرت نظامی ایران اضافه كرد: دشمن در حساب ‌و كتاب خود به قطعیت می‌رسد كه هر اقدام علیه انقلاب و نظام، زیانش بیش از نفع آن خواهد بود.
وی بااشاره به دستگیری 10تفنگدار نیروی دریایی امریكا بدست نیروهای منطقه دوم دریایی سپاه در استان بوشهر گفت: دستگیری نظامیان آمریكایی در جزیره فارسی به دست پاسداران نیروی دریایی سپاه تجلی كامل توانمندی نظامی ایران بود.
سردار فدوی اظهار داشت:این آئین برای گرامیداشت ایام مبارك دهه فجر و تجلیل از كسانی است كه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در حماسه جزیره فارسی دخالت داشتند.
وی بااشاره به اینكه جنگ و دشمنی با آمریكا ماهیت حق و باطلی دارد افزود: پاسداران در این عملیات می‌دانستند شاید شهید شوند اما به شایستگی توان دفاع از كیان نظام اسلامی را رخ دشمنان كشیدند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه پاسداران 40 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب كرده تا همه بدانند در راه حق دلدادگان زیادی بودند و شهید شدند تا انقلاب باقی بماند.
فدوی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی تصریح كرد: مردم ایران در آن دوران حساس، با تبعیت از امام و وحدت كلمه نتیجه بسیار بزرگی را رقم زدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود كنترل جمعیت را از بزرگ‌ترین اشتباهات در كشور عنوان كرد.
فدوی همچنین گفت: كسانی كه كلام و عملشان می‌تواند دشمن را در روالی قرار دهد كه اشتباه محاسباتی كنند نباید نمایندگی ملت غیور را كسب كنند.
6045