۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸
کد خبر: 81945687
T T
۰ نفر
بازیگر فیلم گیتا: بازیگری حرفه‌ای جذاب برای من است

تهران-ایرنا - بازیگر فیلم گیتا در جشنوره سی ‌و چهارم فیلم فجر گفت: بازیگری حرفه‌ای جذاب برای من است و جذاب‌تر این كه دوست دارم تا افتخار بازی در كارهای اصغر فرهادی را پیدا كنم.

سارا بهرامی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا افزود: بازی در فیلم گیتا را به دلیل جذابیت فیلمنامه پذیرفته‌ام و با وجود این كه نقش پیشنهادی من، نقش مكمل بود اما به دلیل تاثیرگذاری آن با كمال میل پذیرفتم.
وی ادامه داد: مسعود مددی كارگردان این فیلم فرد باسوادی است و از آنجا كه سینما را خوب می‌شناسد، حضور در این فیلم اتفاق خوبی برای من است.
بهرامی تاكید كرد: سال گذشته با فیلم «من دیگو مارادونا هستم» كار بهرام توكلی در جشنواره حضور داشتم و در جشنواره سی‌ و چهارم نیز با دو فیلم گیتا و خانه‌ای در خیابان چهل و یكم حاضر هستم و با وجود كارهای سینمایی، اگر در تئاتر نقش خوبی مثل «هم هوایی» دوباره به من پیشنهاد شود، قطعا آن را خواهم پذیرفت.
بهرامی تصریح كرد: كار كردن با حمید قربانی دستیار اصغر فرهادی در فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یكم» اتفاق خوبی برای من بود. من یك بار شانس كار كردن با اصغر فرهادی را به دلیل رد شدن در مرحله تست فیلم «جدایی نادر از سیمین» از دست دادم اما بی‌صبرانه منتظرم تا فرصت همكاری پیش بیاید.
این بازیگر سینما و تئاتر خاطرنشان كرد: به هم‌نسل‌هایم می‌گویم هیچ وقت یك شبه نمی‌شود بازیگر شد. من در دانشگاه رشته تئاتر خواندم. بیش از ده‌ها تئاتر و 10 فیلم كوتاه بازی كردم و پس از بازی در نقش‌های متعدد كوتاه بالاخره توانستم نقش اصلی بازی كنم.
بازیگر نقش مائده در سریال «پرده نشین» یادآور شد: از این كه در تلویزیون با آقایان سامان و شعیبی كار كردم راضی هستم و با این كه بازی در سریال به خاطر تداوم حس بسیار سخت است اما تمایل دارم باز هم در تلویزیون ایفای نقش كنم.
سارا بهرامی متولد سال 61 از اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنكابن مازندران است كه با بازی در سریال «پروانه» در سال 92 در تلویزیون شناخته شد و در شهریور 93 برنده یاس زرین بهترین بازیگر زن برای فیلم «آرزوهایت را به خاك نسپار» شد.
آخرین كار وی كه مردم از او به یاد دارند بازی در سریال «پرده‌نشین» به كارگردانی بهروز شعیبی بود كه در سال جاری از شبكه یك سیما پخش شد.
فراهنگ**3079**3053**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ