۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷
کد خبر: 81936118
T T
۰ نفر

خدمات بهداشتي و درماني در خلخال افزايش يافت

۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷
کد خبر: 81936118
خدمات بهداشتي و درماني در خلخال افزايش يافت

اردبيل - ايرنا - فرماندار خلخال گفت: با راه اندازي درمانگاه تخصصي جديد سطح خدمات بهداشتي و درماني ارائه شده به بيماران در اين شهرستان افزايش يافت.

به گزارش ايرنا ، علي نظري شيخ احمد روز سه شنبه در بازديد از كلينيك تخصصي پزشكان دولتي خلخال افزود: با استقرار اين درمانگاه در محل بيمارستان 50 تختخوابي قديمي اين شهر علاه بر فراهم شدن زمينه دسترسي راحت مردم منطقه به اين محل در مركز شهر سطح خدمات پزشكي ، بهداشتي و درماني ارائه شده به بيماران بمراتب بهتر و بيشتر شده است.
وي گفت: هم اكنون 11 پزشك متخصص و فوق تخصص در تخصص هاي مختلف ارتوپدي ، بيماري ‌هاي زنان و زايمان ، مغز و اعصاب ، اطفال ، داخلي ، قلب ، روانپزشكي ، جراحي ، گوش و حلق و بيني ، چشم پزشكي و پوست در اين درمانگاه مشغول ارائه خدمات پزشكي و درماني به بيماران با دريافت تعرفه دولتي هستند.
وي با اشاره به تهيه و خريداري تجهيزات سنگ شكن كليه براي بيمارستان خلخال اظهار كرد: با فراهم شدن امكان حضور پزشك متخصص كليه وم جاري ادرار در خلخال امكان انجام اعمال جراحي كليه در اين بيمارستان فراهم و مشكل مراجعه بيماران به بيمارستان هاي مركز استان و يا ساير شهرستان هاي كشور براي انجام عمل جراحي كليه در آينده نزديك برطرف خواهد شد.
نظري شيخ احمد با تقدير از تلاش مدير ، پزشكان و كاركنان دانشكده علوم پزشكي خلخال در راه اندازي درمانگاه تخصصي پزشكان در يك محل مناسب و در طبقه همكف ساختمان بيمارستان قديمي اين شهر گفت: با راه اندازي اين محل مشكلات محل قبلي از جمله خرابي مكرر آسانسورهاي ساختمان استيجاري و مشكل تردد بيماران قلبي به طبقات فوقاني ساختمان برطرف و رضايتمندي عمومي از خدمات بهداشتي و درماني اين شهرستان افزايش يافته است.
دكتر علي اكبر شكارچي ، رييس دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي ، درماني خلخال نيز در اين بازديد گفت: براي راه اندازي اين درمانگاه بيش از يك ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده و خدمات تخصصي پزشكي به بيماران تنها با دريافت تنها 30 هزار ريال به بيماران ارائه مي شود.
او افزود: با استقرار پزشك متخصص گوش ، حلق و بيني و چشم پزشك 95 درصد از عمل هاي جراحي در بيمارستان امام خميني خلخال انجام و با حضور پزشك متخصص ارولوژي نيز انجام اعمال جراحي مربوط به كليه و مجاري ادار در آينده نزديك در خلخال محقق خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7119/6018