۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۳۶
کد خبر: 81922805
T T
۰ نفر
كاراته كاي بوكاني قهرمان مسابقات كيوكوشين پيشكسوتان كشور شد

مهاباد- ايرنا- رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوكان گفت: يكي از ورزشكاران اين شهرستان مقام نخست مسابقات كيوكوشين پيشكسوتان و كاتاي كشور را از آن خود كرد.

انور ملارحيمي روز شنبه در گفت و با خبرنگار ايرنا افزود: اين ورزشكار بوكاني كه 'محمود امين پور' نام دارد توانست در رده سني 35 تا 39 سال در وزن كمتر از 80 كيلوگرم مقام نخست انفرادي را از آن خود كند.
وي اضافه كرد: اين ورزشكار بوكاني به همراه تيم منتخب آذربايجان غربي در اين مسابقات حضور پيدا كرده بود و در وزن و رده سني وي مرتضي عبدالحسني از تهران و اميد ثقفي از استان البرز به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.
ملارحيمي گفت: مسابقات قهرمان كشوري پيشكسوتان در سه رده سني 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال و 40 سال و بيشتر در وزن هاي كمتر از 70 كيلوگرم، كمتر از 80 و بيشتر از 80 كيلوگرم به مدت دو روز در سالن حيدرنياي تهران برگزار شد.
وي ادامه داد: در اين مسابقات كه با حضور استان هاي مختلف كشور برگزار شد در بخش تيمي استان تهران مقام نخست را از آن خود كرد و تيم آذربايجان غربي كه با 10 ورزشكار در اين مسابقات حضور داشت، مقام دوم تيمي را به خود اختصاص داد.
رئيس اداره ورزش و جوانان بوكان گفت: نفرات برتر هر وزن به عنوان نماينده تيم جمهوري اسلامي ايران در مسابقات جام دوستي ژاپن حضور پيدا مي كنند.
شهرستان بوكان با 227 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد و يكي از قطب هاي مهم ورزشي اين استان به شمار مي رود.
7510/3020/1905