۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81911259
T T
۰ نفر

سقوط كارگر يك شركت توليدي به داخل چاه 15 متري

۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81911259
سقوط كارگر يك شركت توليدي به داخل چاه 15 متري

تهران - ايرنا - روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اعلام كرد: ريزش چاهي در محوطه يك شركت توليدي در خيابان 17 شهريور پايتخت موجب سقوط ناگهاني كارگر 30 ساله به عمق 15 متري اين چاه شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از سامانه خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، درپي تماس با سامانه 125 آتش نشاني تهران و اعلام سقوط يكي از كاركنان يك شركت به داخل چاه درساعت 22:29 دقيقه شب گذشته، آتش نشانان ايستگاه 62 و گروه امداد و نجات پنج به طور همزمان به محل حادثه واقع درشادآباد، خيابان 17 شهريور اعزام شدند.
محمد حسين قرباني فرمانده عمليات منطقه چهار آتش نشاني تهران درباره اين حادثه گفت: فردي به نام ابراهيم - ر(30ساله) از كارگران شركت توليدي در حال تردد در قسمت گاراژ تعميرات خودرو بود بر اثر بي احتياطي به داخل چاهي خشك به عمق حدود 15متر سقوط كرد.
وي افزود: آتش نشانان و نجات گران با به كار گيري تجهيزات تخصصي نجات و با رعايت موارد ايمني عمليات خود را آغاز و موفق شدند در كمترين زمان ممكن، شخص حادثه ديده را از عمق چاه خارج كنند.
وي با اشاره به اينكه علت بروز اين حادثه از سوي كارشناسان آتش نشاني تحت بررسي است، خاطرنشان كرد: اين كارگر كه از ناحيه كمر و پا دچار آسيب ديدگي شده بود براي انجام اقدامات درماني و معاينات پزشكي به عوامل اورژانس حاضر در محل تحويل شد.
تهرام/1699//7244
۰ نفر