خدمت به مردم والاترين عبادات است/نام و ياد دكتر حسيني هميشه زنده است

سنندج- ايرنا- امام جمعه سنندج با تاكيد بر توجه مديران نسبت به دغدغه هاي مردم گفت: خدمت به مردم والاترين عبادات است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا عبدالرحمن خدايي شامگاه چهارشنبه درهمايش كردستان در مسير توسعه گراميداشت زنده ياد دكتر اسماعيل حسيني كه به همت باشگاه جوانان اصلاح طلب استان در مجتمع فرهنگي هنري فجر سنندج برگزار شد اظهار كرد: نام و ياد دكتر حسيني براي هميشه در اذهان مردم كردستان زنده است.
وي افزود: تلاش ها و خدمات ايشان براي توسعه استان و رفع دغدغه هاي مردم هيچگاه از يادها نمي رود و اميدواريم ديگر خادمان استان با تداوم تلاش ها و خدمات ايشان براي خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم همت گمارند.
مهدي حسام شريعتي شهردار اسبق سنندج و عضو سازمان نظام مهندسي نيز در اين همايش به خدمات و تلاش هاي زنده ياد دكتر حسيني اشاره كرد و گفت: صداقت، پاكي و تحول گرايي از ويژگي هاي بارز آن مرحوم بود كه نام و ياد ايشان را در اذهان ماندني كرده است.
وي افزود: ترجيح دادن منافع مردم بر منافع شخصي و تلاش خستگي ناپذير براي جبران عقب ماندگي هاي استان از ويژگي هايي بود كه دكتر حسيني در زمان مديريت خود در آب و فاصلاب استان و همچنين معاونت عمراني استاندار به منصه ظهور رساند.
حسام شريعتي اظهار داشت: زنده ياد حسيني افق بسيار بلندي را براي كردستان پيش بيني مي كرد و در همين راستا نيز توسعه استان را در چارچوب ايران اسلامي دنبال مي كرد.
زنده ياد دكتر اسماعيل حسيني از نيروهاي نخبه و تحصيلكرده استان كردستان بود كه پس از كسب مدارج بالاي علمي از سوي اسدالله رازاني استاندار دولت هشتم به عنوان معاون عمراني استاندار انتخاب شد اما پس از چندين ماه خدمت شبانه روزي در حادثه رانندگي و در حين ماموريت به ديار باقي شتافت.
7351/1904