۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶
کد خبر: 81867892
T T
۰ نفر
مدارس همدان به علت ریزش برف و سرما در نوبت صبح دوشنبه تعطیل شد

همدان - ایرنا - سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: برخی از مدارس این استان به دلیل ریزشبرف، سردی هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل شد.

محمد پورداود افزود: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان مراكز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در همه شهرستانها و مناطق ملایر، نهاوند، سامن ، اسدآباد، جوكار و خزل در نوبت صبح روز دوشنبه 16 آذرماه 94 تعطیل است.
وی اضافه كرد: همچنین همه دوره های تحصیلی در نواحی یك و دو همدان، بهار، ، گل تپه ، قروه درجزین، لالجین، كبودراهنگ ، تویسركان، سردرود ، قلقلرود، قهاوند و رزن در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است.
وی خاطرنشان كرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 9- 3135 دریافت كنند.
همچنین ریزش برف موجب تعطیلی برخی از مدارس استان همدان در روز یكشنبه در نوبت عصر شد.
كارشناس اداره كل هواشناسی استان همدان گفت: ریزش برف كه از بامداد روز یكشنبه در نقاط مختلف این استان آغاز شده تا روز دوشنبه همچنان ادامه دارد.
شهرام حكیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه با خروج سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه آسمان استان صاف تا كمی ابری پیش بینی می شود افزود: دمای نقاط مختلف استان همدان در این مدت تا پنج درجه سانتیگراد كاهش می یابد.
استان همدان حدود 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
2087/6993