۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81862338
T T
۰ نفر

درخشنده رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال شد

۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81862338
درخشنده رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال شد

تهران - ايرنا - سعيد درخشنده مدير كميته رويدادهاي بين المللي با حفظ سمت به عنوان رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال منصوب شد.

به گزارش سه شنبه شب ايرنا، محمدرضا داورزني رييس فدراسيون واليبال با درخواست استعفاي منوچهر پورحسن رييس سازمان ليگ به علت فشار و حجم كاري و مشكلات روحي و جسمي موافقت كرد.
در همين رابطه، رييس فدراسيون واليبال سعيد درخشنده مدير كميته رويدادهاي بين المللي را با حفظ سمت به عنوان رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال منصوب كرد.
داورزني در اين خصوص گفت: پورحسن تاكنون چندين بار درخواست استعفا كرده بود اما با اين موضوع موافقت نكرده بوديم. در اين شرايط با توجه به فشار زياد كاري و شرايط روحي و جسمي ايشان اين بار با استعفاي وي موافقت كرديم. چرا كه سلامتي پور حسن اهميت بيشتري داشت.
وي ادامه داد: در همين راستا،‌ درخشنده را كه هم اكنون به عنوان مدير كميته رويدادهاي بين المللي است و تجربه زيادي در خصوص برگزاري مسابقات بين المللي دارد و هر ساله از سوي فدراسيون جهاني واليبال به عنوان ناظر و مسئول برگزاري رقابت هاي بين المللي انتخاب مي شود، به عنوان رئيس سازمان ليگ منصوب كرديم تا بتوانيم نحوه برگزاري مسابقات داخلي را بيش از پيش به استانداردهاي بين المللي نزديك كنيم.
رييس فدراسيون واليبال افزود: پورحسن خسته شده بود و به او استراحتي موقت داديم،‌ اما مطمئنا در آينده و درموقعيت هاي ديگر از حضور و تجربه ايشان استفاده خواهيم كرد.
وي اضافه كرد: البته درخشنده تجربه و مهارت كافي براي پذيرفتن اين مسئوليت دارد و در آخرين رويداد مهم امسال در مسابقات جام جهاني به عنوان ناظر در اين مسابقات حضور داشت.
ورزشي (1) ** 9122 **1379

سرخط اخبار ورزش