۸ آذر ۱۳۹۴، ۰:۵۴
کد خبر: 81857882
T T
۰ نفر
توليد محصول با كيفيت و برند ملي بايد مورد توجه كارآفرينان باشد

دزفول - ايرنا - مدير عامل صندوق كارآفريني اميد كشور گفت:كارآفرينان بايد با توليد يك برند ملي و بين المللي و توليد محصول باكيفيت در توسعه اشتغال زايي و رونق اقتصاد كشور گام هاي بلندي بردارند.

«اصغر نورالله زاده» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در دزفول توليد با كيفيت را هدف و متغير اصلي اقتصاد دانست و افزود: بايد زنجيره ارزش به معني تمام و كمال پياده سازي شود چرا كه زماني بخش توليد داخلي موفق خواهد بود كه محصولات آن در ساير كشورها به فروش برسند.
وي افزود: توليد محصول با كيفيت به خودي خود افزايش توليد و اشتغالزايي را به دنبال دارد از اين رو كارآفرينان و توليد كنندگان بايد از طراحي تا شبكه فروش و بسته بندي و بازاريابي برنامه ريزي داشته باشند و محصولات خود را بين المللي كنند.
مديرعامل صندوق كارآفريني اميد با بيان اينكه توليد لباس شب براي بانوان متناسب با فرهنگ و اجتماع كشورمان مي تواند يكي از اهداف مهم توليدكنندگان لباس باشد گفت:در زمان حاضر هيچ واحد توليدي لباس مناسب شب براي بانوان توليد نمي كند و لباس هاي موجود در بازار متعلق به كشور تركيه و ديگر كشورها مي باشند لذا توليدكنندگان بايد در اين حوزه ورود كنند.
وي به ظرفيت بالاي توليد كنندگان داخلي پوشاك اشاره كرد و گفت:اگر اين توليد كنندگان بتوانند متناسب با نياز بازار بين المللي و در رقابت با توليد كنندگان خارجي وارد صحنه شوند توليد و اشتغال رونق خواهد گرفت.
نورالله زاده افزود: متاسفانه هم اكنون هيچ برند بين المللي در زمينه پوشاك در كشور وجود ندارد.
با حضور مديرعامل صندوق كارآفريني اميد كشور يك واحد توليد لباس در دزفول به بهره برداري رسيد.
شبس*7278/6068/6065**1613
۰ نفر