۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81857702
T T
۰ نفر
18 پروژه در منطقه دو شهرداري اصفهان در حال اجراست

اصفهان-ايرنا-مدير منطقه دو شهرداري اصفهان گفت: 18 پروژه شهري در اين منطقه در دست اجراست.

به گزارش ايرنا، محمدحسين جعفري فشاركي، روز شنبه در مراسم افتتاح پروژه هاي منطقه دو شهرداري اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: از پروژه‌هاي در دست اجرا در اين منطقه، سه پروژه امروز به بهره‌برداري رسيد.
وي گفت: بهره برداري از پروژه‌هاي در دست اجراي منطقه دو نيازمند 20 ميليارد تومان اعتبار است.
وي فرهنگسراي پرتو در محله بختياردشت، كندرو شهيدان اميني در خيابان امام خميني(ره)، ‌خيابان بهشت،‌ پارك بابوكان و پارك قلمستان را از جمله اين پروژه‌ها عنوان كرد.
وي افزود: امروز سه پروژه فرهنگسراي سراج، ‌فاز دو خيابان ملت ولدان و فاز دو خيابان حضرت وليعصر(عج) دهنو به بهره برداري رسيد.
وي گفت: فرهنگسراي سراج در زمان دوساله‌ در خيابان وليعصر(عج) با زيربناي يكهزار و 200 متر با اعتبار بالغ بر يك ميليارد و 400 ميليون تومان به بهره ‌برداري رسيد.
جعفري فشاركي از صرف هزينه هفت ميليارد و 200 ميليون توماني براي آزادسازي،‌ تملك و اجراي فاز دو خيابان ملت محله ولدان خبر داد و گفت: براي بهره برداري از اين خيابان در حد فاصل خيابان شهيدان تا كهندژ با 730 متر طول و 16 متر عرض حدود 14ماه زمان صرف شده است.
وي با اشاره به بهره‌برداري از فاز دو خيابان حضرت وليعصر(عج) دهنو با اعتبار چهار ميليارد و 900 ميليون توماني گفت: اين خيابان حد فاصل ميدان استقلال تا چهار راه مخابرات دهنو به طول 750 متر و عرض 18 متر در فاصله زماني يكساله به بهره‌برداري رسيده است.
وي با بيان اينكه در منطقه دو شهرداري اصفهان تا پايان سال نيز شاهد بهره‌برداري از پروژه هاي ديگري نيز خواهيم بود، گفت: برخي از پروژه‌هاي اين منطقه نيز اوايل سال 95 به بهره‌برداري خواهد رسيد.
بهره برداري از پروژه‌هاي منطقه دو شهرداري ظهر امروز با حضور شهردار اصفهان، اعضاي شوراي شهر و مسوولان شهري برگزار شد.
پ/6027/8114

سرخط اخبار استان‌ها