۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹
کد خبر: 81852637
T T
۰ نفر
مقابله با توطئه نفوذ دشمنان نيازمند آگاهي و بصيرت است

قم-ايرنا- مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: شناخت و مقابله با مسير تحريف انقلاب اسلامي و توطئه نفوذ دشمنان در كشورمان، نيازمند هوشياري و بصيرت است، به ويژه بسيجيان و روحانيان بايد در اين جهت بسيار توجه داشته باشند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين «حيدر مصلحي» سه شنبه شب در همايش مناديان معروف در سالن همايش هاي مدرسه علميه دارالشفاء قم افزود: انقلاب اسلامي در مسير بالنده خود با توطئه ها و فتنه هاي بسياري از سوي دشمنان مواجه است و ما بايد با آنها مقابله كنيم تا اين انقلاب در صراط مستقيمي كه قرار گرفته بماند تا به ظهور حضرت وليعصر(عج) متصل شود.
وي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب اسلامي همواره در برابر توطئه هاي دشمنان به خوبي موضع گرفته و مسائل را براي مردم و مسوولان تبيين و تشريح نموده اند، فرمايشات ايشان در روز 14 خرداد درباره راه و آرمانهاي امام راحل(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز دشمنان انقلاب با سرمايه گذاري عظيمي كه انجام داده اند، مي خواهند راه امام راحل را تحريف كنند.
وزير سابق اطلاعات با اشاره به ويژگي هاي اسلام ناب محمدي(ص) و اسلام آمريكايي از ديدگاه امام راحل(ره) خاطرنشان كرد: در جنگ نرم دشمنان بايد حواسمان بسيار جمع باشد تا آنها حقايق و واقعيت ها را براي ما وارونه جلوه ندهند و خدايي ناكرده ما را از مسير ولايت فقيه دور نكنند.
وي با اشاره به توطئه ها و فتنه هاي يهوديان در صدر اسلام، گفت: آنها پس از رحلت پيامبر اكرم(ص) جمعيت مسلمانان را مورد ارزيابي قرار داده و بني اميه را براي ضربه زدن به اسلام برگزيدند و بر روي آنها سرمايه گذاري كردند، پس از جنگ تحميلي نيز دشمنان به دنبال شناسايي افرادي هستند كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي خدشه اي بزنند و اسلام ابوسفياني را ترويج كنند.
مصلحي با بيان اينكه انقلاب اسلامي به الگويي براي گروههاي جهادي در منطقه و مسلمانان آزاديخواه تبديل شده است، به تلاش دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي از درون اشاره كرد و گفت: پس از شكل گيري بيداري اسلامي، آمريكايي ها كه نتوانسته بودند اين حركت را پيش بيني كنند، به دنبال از بين بردن و سوءاستفاده از آن بودند كه مساله سوريه را بوجود آوردند كه پس از آن حزب الله و انقلاب اسلامي را از ميان بردارند.
وي با بيان اينكه مستكبران غربي از هر مساله اي براي پيشبرد اهداف شوم خود در منطقه استفاده كرده و براي جهت دهي به حركات مسلمانان بر روي نخبگان جامعه سرمايه گذاري مي كنند، اظهار داشت: در قضيه سوريه كشورهاي غربي و عربي با صرف ميلياردها دلار هزينه مي خواستند بشار اسد از قدرت كنار برود، اما رهبر انقلاب بر حفظ بشار تاكيد كردند و امروز سخن و خواست ايشان عملي شده است.
مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران يكي ديگر از توطئه هاي دشمنان را تلاش براي توسعه مفهوم اعتدال در جهان اسلام عنوان كرد و افزود: بر اساس نص صريح قرآن كريم ما نبايد يهود و نصارا را به عنوان اولياي خود قرار دهيم و ترس و واهمه اي از آنها داشته باشيم، بلكه بايد در برابر مستكبران ايستادگي و مقاومت كنيم. ك/4
8146/ 6133/3404
۰ نفر