نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع با هر اقدام تروریستی هستند

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی كشور آماده برخورد قاطع و به موقع با هر حركت تروریستی هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگار حوزه انتظامی ایرنا مبنی بر اینكه در راستای صحبت های اخیر وزیر امور خارجه عراق در این خصوص كه سازمان اطلاعات عراق، اطلاعاتی بدست آورده كه داعش قصد انجام اقداماتی را در ایران، آمریكا و فرانسه دارد، چه صحبتی برای امنیت خاطر مردم دارید، افزود: با هوشیاری دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، وضعیت امنیتی بسیار خوبی در مرزهای كشور حاكم است.
وی با اشاره به امنیت موجود از مرزها تا داخل كشور گفت: نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آماده برخورد قاطع و به موقع با هر حركت تروریستی هستند و امیدواریم مشكل خاصی پیش نیاید.

** خیال مردم راحت باشد
سردار اشتری ادامه داد: خیال مردم راحت باشد زیرا با آمادگی موجود نیروهای مسلح، می توانند با آسایش به زندگی خود ادامه دهند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی به تهدیدات موجود در فضای مجازی اشراف خوبی دارند بویژه در رابطه با گروه های تروریستی كه دنبال این هستند تا امنیت مردم را در جاهای مختلف به مخاطره بیاندازند.
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه شناسایی انجام و در این راستا برخی شناسایی شده اند كه البته در خارج از كشور هستند.
سردار اشتری افزود: چنانچه افرادی در داخل كشور بصورت نا آگاهانه در این حوزه فعالیت داشته باشند ابتدا توجیه و اگر قصدی داشته باشند ضمن همكاری با مراجع قضایی، برخورد قاطع انجام می شود.

** گذرنامه معتبر برای حضور در عتبات ضروریست
فرمانده ناجا گفت: برای حضور در عتبات عالیات نیز داشتن گذرنامه معتبر ضروری است و زائران برای دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس + 10 و دفاتر گذرنامه مراجعه كنند زیرا سعی شده با افزایش نیرو و افزایش ساعات كار، سرعت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وی با اشاره به افزایش گیت ها و آماده بودن زیرساخت ها برای اربعین حسینی گفت: زائران به رعایت حقوق و مقررات و همچنین همكاری لازم با مسئولان و نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی بویژه در مرزها شلمچه، چزابه و مهران توجه ویژه ای داشته باشند.
مراسم تودیع ومعارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در ستاد كل نیروی انتظامی با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سردار سرتیپ دوم حمیدرضا اشراق با حكم فرمانده نیروی انتظامی به مدت سه سال به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس ناجا منصوب شد.
پیش از این سردار سرتیپ دوم خلبان محمد زارعی در این سمت قرار داشت.
اجتمام ** 9105 ** 9314 ** 1071

سرخط اخبار سیاست