۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۲۷
کد خبر: 81834767
T T
۰ نفر
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم بزرگترين خانواده مطبوعات ديني را داراست

تهران - ايرنا - مدير اطلاع رساني دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: اين دفتر بزرگترين خانواده مطبوعات ديني را داراست و براي قشر خردسال و تمام اقشار، گستره ها و تخصص هاي متنوع نشريه دارد.

فخرالدين يوسف پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا مستقر در بيست و يكمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها با اشاره به حضور دفتر از نخستين دوره برپايي نمايشگاه تاكنون افزود: به سبب همين امر اين دفتر در تمام نمايشگاه ها حضور فعال داشته است.
وي با اشاره به فعاليت 12 ساله خود با دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از توجه ويژه معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به بخش دين و انديشه در اين دوره از نمايشگاه تقدير و اظهار كرد: از نمايشگاه پارسال به اين بخش توجه ويژه شده و امسال تكميل تر شد و بخش دين و انديشه در بهترين قسمت نمايشگاه و شبستان با مدل و چينش جديد قرار گرفت كه خبرگزاري هاي حوزه دين و انديشه هم در دل آن قرار گرفت.
وي ادامه داد: براي كار كردن در حوزه فرهنگي بايد الگو گرفت و مد نظر ما فرهنگ ديني بايد باشد، توجه به مطبوعات و رسانه هاي ديني بعدي از توجه به فرهنگ ديني است كه قابل تقدير است.
يوسف پور افزود: بايد به مسائل ديني توجه خاص داشت و مشكل عمده نشر ما در بخش توزيع است، معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد در حوزه كتاب و رسانه ها بويژه مجلات و ماهنامه هاي تخصصي بايد مشكل توزيع را برطرف كند.
وي ادامه داد: اگر اين معاونت براي مطبوعات تخصصي كه در حوزه هاي ويژه كار مي كنند هزينه اي نگذارد به دست مخاطب نمي رسند.
فرآهنگ * 6084 ** 1569
۰ نفر