۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
کد خبر: 81784522
T T
۰ نفر
دو طلا و یك نقره سهم تكواندو كاران ناشنوای ایران

تهران - ایرنا- مسابقات تكواندو هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان امروز (یكشنبه ) با كسب دو طلا و یك نقره توسط تكواندو كاران ایرانی در دومین روز این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مرضیه خوش احوال و بهزاد امیری در فینال وزن های منهای 57 و 68 حریفان خود را شكست داده و با كسب عنوان قهرمانی مدال طلا را از آن خود كردند.
در وزن منهای 57 كیلوگرم مرضیه خوش احوال با نتیجه 4 بر 2 حریف قراقستانی خود را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.
بهزاد امیری تكواندو كار كشورمان در وزن منهای 68 توانست حریفی از قزاقستان را با نتیجه 16 بر چهار از پیش روی بردارد و به عنوان قهرمانی این وزن دست یابد.
در وزن منهای 80 كیلوگرم نیز میثم عابدی در فینال برابر حریف كره ای مبارزه كرد و با واگذاری این رقابت با نتیجه 16 بر 9 به مدال نقره این رقابت ها بسنده كرد.
هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه ناشنوایان با حضور یكهزار و 170 ورزشكار از 22 كشور روز گذشته (یازدهم مهرماه ) در كشور چین تایپه آغاز شده است .
ورزشكاران شركت كننده در این رقابت ها در رشته های بسكتبال ، بدمینتون ، بولینگ ، تنیس ، تنیس روی میز ، تكواندو ، جودو ، شنا ، دوومیدانی ، دوچرخه سواری ، فوتبال و فوتسال و طی روزهای 11 تا 19 مهرماه با هم رقابت خواهند كرد.
ورزشی (1)**1828** 1701
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش