مقابله با جنگ نرم دشمن در اولويت كاري رسانه هاي استان قرار گيرد

قزوين - ايرنا- رييس سازمان بسيج رسانه استان قزوين گفت: بايد مقابله با جنگ نرم دشمن در اولويت كاري رسانه هاي استان قرار گيرد.

به گزارش ايرنا محمد سرباز روز چهارشنبه و در آستانه هفدهم مرداد و روز خبرنگار در ديدار جمعي از خبرنگاران، سردبيران، مديران مسوول نشريات، فعالان عرصه رسانه و مسوولان خبرگزاري ها با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين ضمن گراميداشت ياد شهيد محمود صارمي افزود: دو مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهيد محمود صارمي خبرنگار ايرنا موسوم به روز خبرنگار و 21 دي ماه سالروز شهادت غلام رضا رهبر روز تشكيل بسيج رسانه مي تواند ايام مباركي باشد تا از شيوه زندگي اين دو شهيد والا مقام الگو بگيريم.
وي بصيرت افزايي، پيگيري دغدغه هاي فرهنگي مقام معظم رهبري را از وظايف خبرنگاران دانست و اظهاركرد: بايد با بيان حقايق، افكار عمومي را به سمت تعالي هدايت كنيم.
سرباز تصريح كرد: وظايف مختلفي براي فعالان عرصه رسانه و خبر مي توان احصا كرد كه تلاش براي نفي هرگونه سلطه استكباري، بصيرت افزايي، تنوير افكار عمومي و ترويج سبك زندگي اسلامي از مهمترين آنهاست.
وي بر ارتقاي دانش و آگاهي و تخصص حرفه اي اصحاب رسانه تاكيد كرد و گفت: بسيج رسانه به نوبه خود به دنبال تحقق منويات مقام معظم رهبري و بصيرت افزايي در جامعه و اهالي رسانه اي استان است.
سرباز خاطرنشان كرد: ضعف در برخي حوزه ها و از جمله تحليل هاي كارشناسانه در حوزه هاي مختلف از آسيب هاي حوزه رسانه استان است كه بايد با مشاركت همگاني، هم افزايي و آموزش، به دنبال جبران آن باشيم.
در پايان برخي از حاضرين به بيان مشكلات قشر خبرنگار پرداختند و از نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين خواستند اين دغدغه ها را به مسوولان گوشزد كنند.
7389/ 6128