۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
کد خبر: 81704337
T T
۰ نفر

رونمايي از نسل سوم عروسك‌هاي دارا و سارا

۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
کد خبر: 81704337
رونمايي از نسل سوم عروسك‌هاي دارا و سارا

تهران-ايرنا- همزمان با آيين افتتاح اولين جشنواره و نمايشگاه ملي اسباب‌بازي، نسل سوم عروسك هاي دارا و ساراي جديد با تفاوت‌هاي عمده در كيفيت و شكل، رونمايي مي‌شوند.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا، نسل سوم عروسك‌هاي دارا و سارا هم‌زمان با افتتاح اولين جشنواره‌ و نمايشگاه ملي اسباب‌بازي در تهران رونمايي مي‌شود و بچه‌ها با نمونه‌هاي بزرگتر اين عروسك‌ها «عكس سلفي» مي‌گيرند.

عروسك‌هاي نسل سوم دارا و سارا، در غرفه‌اي ويژه در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت، درحالي‌كه لباس‌هاي محلي اقوام ايراني را بر تن دارند و هركدام نماينده بخشي از اين سرزمين خواهند بود.

در ساخت اين عروسك‌هاي جديد، تغييراتي صورت گرفته كه حركت مفاصل آرنج و زانو، از مهم‌ترين تفاوت‌هاي نسل جديد با عروسك‌هاي پيشين است.

براساس گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل كانون، در ساخت اين سري، از بهترين مواد اروپايي استفاده شده و حتي در شكل و جنس چشم عروسك نيز تغييرهايي حاصل شده است.

برهمين اساس، روز دوشنبه مجموعه مركز آفرينش‌هاي فرهنگي‌هنري كانون در خيابان حجاب با حضور بيش از 80 شركت توليدي اسباب‌بازي و 30 طراح، در كنار سمينارهاي تخصصي، غرفه‌اي را نيز به اين دو عروسك اختصاص مي‌دهد تا بچه‌هاي بازديدكننده با عروسك‌هاي محبوب خود عكس سلفي بگيرند.

فراهنگ**1497**1601**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ