۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
کد خبر: 81668460
T T
۰ نفر
كاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان: فقط قهرمانی می خواهیم

گوانگجو - ایرنا - كاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: تیم ملی والیبال دانشجویان جهان به دنبال قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی به كره جنوبی مصطفی شریفی امروز -پنج شنبه- در جمع خبرنگاران از برد مقتدرانه ایران مقابل كانادا در نخستین دیدار والیبال ایران در رقابت های دانشجویان جهان اظهار خرسندی كرد و افزود: این برد حاصل كار گروهی و با برنامه بود .
وی اظهار داشت: بازیكنان تیم ملی انگیزه بسیار زیادی دارند تا در این رقابت ها به قهرمانی برسند و شروع خوب تیم ملی در نخستین دیدار قدرت والیبال ایران را به جهان نشان داد.
تیم والیبال دانشجویان ایران امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات دانشجویان جهان در كره جنوبی، كانادا درست اول با نتیجه 25 بر 19، ست دوم 25 بر 10 و ست سوم با نتیجه 25 بر 13به پیروزی دست یافت.
تیم كشورمان در این رقابت ها با تیم های تایلند، روسیه، سوییس و كانادا همگروه است و در بازی بعد خود به مصاف سوییس می رود.
كاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در ادامه گفت:ما تمرینات بسیار خوبی را هم در تیم B و اردوی دانشجویان پشت سر گذاشتیم و از آمادگی روحی و بدنی خوبی برخورداریم.
شریفی اظهار امیدواری كرد كه با كسب نتایج خوب و با دست پر به ایران بازگردیم.
وی درباره دیدار ایران مقابل سوییس گفت: سوییس از كانادا به مراتب ضعیف تر است اما ما هیچ تیمی را در این رقابت ها دست كم نمی گیریم زیرا شاهد حضور تیم های قدرتمندی هستیم.
كاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران به مهمترین رقیب تیم ملی ایران اشاره كرد و گفت: روسیه رقیبی سرسخت تیم ملی والیبال ایران است و از مردم ایران هم می خواهیم ما را از دعای خود محروم نكنند.
همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنجشنبه ) در دهكده بازی های یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان با حضور مسئولان این دهكده و مسئولان و ورزشكاران ایرانی به اهتزاز درآمد.
مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره نیورسیاد دانشجویان جهان فردا (جمعه) با حضور ورزشكاران بیش از یكصد كشور جهان آغاز می شود.
این رقابت ها در 21 رشته ورزشی برگزار می شود و ورزشكاران در هشت رشته تیراندازی ، تیرو كمان ،دوومیدانی، والیبال ، فوتبال ، تكواندو ، ژیمناستیك وقایقرانی به مصاف حریفان جهانی خواهند رفت .
بیست و هشتمین دوره نیورسیاد دانشجویان جهان تا 23 تیرماه در كره جنوبی ادامه دارد.
ورزشی**1828**9250**1599