۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۰
کد خبر: 81647686
T T
۰ نفر

ارایه تسهیلات به سازندگان زیردریایی گردشگری

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۰
کد خبر: 81647686
ارایه تسهیلات به سازندگان زیردریایی گردشگری

بندرعباس- ایرنا - معاون نوآوری، شكوفایی و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این مجموعه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت زیردریایی گردشگری حمایت و تسهیلات ارائه می كند.

محمود شیخ زین الدین دوشنبه در حاشیه بازدید از كشتی سازی فراساحل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: بخش خصوصی می تواند این تسهیلات را پس از راه اندازی زیردریایی گردشگری به صورت اقساطی بازپرداخت كند.

وی ادامه داد: سیاست دولت در این زمینه حمایت از بخش خصوصی برای انجام فعالیت های گردشگری و كسب درآمد است.

معاون نوآوری، شكوفایی و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یادآور شد: ورود بخش خصوصی به این حوزه با توجه به ظرفیت های موجود در استان های جنوبی و به ویژه هرمزگان می تواند اقتصاد منطقه را بیشتر رونق بخشد.

با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مركز توسعه فناوری و نوآوری صنایع كشتی سازی ، فراساحل و تجهیزات دریایی در بندرعباس افتتاح شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز(دوشنبه) برای بازدید از صنایع دریایی، مجتمع كشتی سازی و صنایع فراساحل ایران وارد بندرعباس شده است و از شركت های مستقر در این مجتمع همچون بحر گسترش، عظیم گسترش و همچنین كشتی اقیانوس پیمای در حال ساخت ایران - كاشان كه در آن از فناوری های برتر استفاده شده، بازدید كرد.

8145/6048/1772
۰ نفر