۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
کد خبر: 81643527
T T
۰ نفر

مدیركل ارشاد كرمان: عرصه فرهنگی به تحلیل نیاز دارد

۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
کد خبر: 81643527
مدیركل ارشاد كرمان: عرصه فرهنگی به تحلیل نیاز دارد

كرمان - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان گفت: عرصه فرهنگی بیشتر از خبر به تحلیل نیاز دارد و انجام این كار بسیار اثرگذار است.

به گزارش ایرنا فرشید فلاح روز جمعه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در كرمان افزود: تحلیل باید جایگزین خبر مطلق شود.

وی بیان كرد: رسانه ها عمدتا بر تهیه و انتشار خبر استوار هستند لذا در حوزه تحلیل رویدادهای فرهنگی باید فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی خواستار معرفی مفاخر فرهنگی استان كرمان در ایرنا و روزنامه ایران شد و گفت: كرمان شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری دارد كه لازم است آثار و دیدگاه های آنان در سطح ملی مطرح شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان با اشاره به اقدامات برجسته مدیریت استان در دو سال اخیر گفت: استاندار كرمان در زمینه مبارزه با حاشیه نشینی و زمین خواری، بحران آب، عمران شهر كرمان، جذب سرمایه گذاری، همدلی و وفاق سیاسی و حوزه های دیگر اقدامات بارز و متمایزی انجام داده كه لازم است از طریق رسانه های سراسری معرفی شوند.

فلاح به قابلیت های بی شمار استان كرمان در بخش های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی اشاره كرد و افزود: سهم این استان از اخبار ملی و سراسری باید افزایش یابد.

حسین رمضانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار برنامه های ایرنا برای تقویت و توسعه فعالیت های مراكز و دفاتر استانی را تشریح كرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و مدیركل اخبار استان های این سازمان در سفری دو روزه به جیرفت و كرمان، مسائل و مشكلات ایرنا استان كرمان را از نزدیك بررسی و با مسوولان شهرستان و استان دیدار كردند.

3028