۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵
کد خبر: 81643510
T T
۰ نفر
تجربيات دولت هاي گذشته در دولت تدبير و اميد تجميع شده است

كرمان - ايرنا - استاندار كرمان گفت: تجربيات دولت هاي گذشته جمهوري اسلامي ايران در دولت تدبير و اميد تجميع شده است.

به گزارش ايرنا عليرضا رزم حسيني عصر جمعه در ديدار حسين رمضاني معاون توسعه مديريت و پشتيباني سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي با وي در دفتر استانداري افزود: هدف اصلي نظام جمهوري اسلامي غير از تعالي اخلاقي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي چيز ديگري نيست.

وي با اشاره به اقدامات دولت تدبير و اميد در زمينه ايجاد همدلي بين سياسيون استان كرمان اظهار كرد: براي نخستين بار موفق شديم فعالان سياسي كرمان را دور هم جمع كنيم و منشور اخلاق و همدلي را كه همه با خواست خودشان تهيه و امضا كردند در استان كرمان رونمايي كنيم.

استاندار كرمان ادامه داد: سياسيون استان كرمان در مدت زمان حدود هفت ماه كار كردند تا توانستند در اصولي با يكديگر رقابت و بعد از آن رفاقت كنند.

وي گفت: سياسيون استان كرمان پذيرفتند در يك سازه كار مشخصي فعاليت كنند.

استاندار كرمان تصريح كرد: دولت فضايي در اين استان به وجود آورده كه از همه ظرفيت ها استفاده شود و در همين راستا استان كرمان به سمت همدلي گروه هاي سياسي پيش رفته است.

وي با اشاره به اينكه در گذشته نيز اقدامات زيادي انجام شده است تصريح كرد: اما هر مقدار كه كار انجام شود به دليل اينكه با نقطه مطلوب فاصله داريم باز هم اندك است.

استاندار كرمان افزود: رييس جمهور نيز بر استفاده از گروه ها و سلايق مختلف جناحي تاكيد دارد.



**پيام بايد به صورت تحليل به مخاطب ارايه شود

استاندار كرمان تاكيد كرد: انتشار خبر به تنهايي نمي تواند تاثير چنداني بر مخاطب داشته باشد، بلكه پيام بايد به صورت تحليل به مخاطب ارايه شود.

وي تصريح كرد: اتفاقات خوبي در حوزه اقتصادي كشور و استان كرمان انجام شده است كه مردم از آن اطلاع چنداني ندارند.

وي با بيان اينكه دولت ابزار رسانه زيادي ندارد، ادامه داد: انتظار مي رود ايرنا نقش فعال تري نسبت به انعكاس فعاليت هاي انجام شده در استان كرمان ايفا كند.

وي به اقدامات عمراني و سرمايه گذاري انجام شده در استان كرمان اشاره كرد و گفت: بخش عمده مردم از اقدامات دولت اطلاع كامل ندارند.

رزم حسيني اظهار كرد: دولت قبل امكانات و ابزار زيادي براي اطلاع رساني داشت و صدا و سيما نيز در خدمت دولت بود اما دولت تدبير و اميد در زمينه اطلاع رساني در تنگنا قرار دارد.

رزم حسيني تصريح كرد: خبرگزاري جمهوري اسلامي بايد برنامه ها و سياست هاي دولت را براي مردم تبيين كند.

وي اظهار كرد: ما نمي خواهيم كارهاي نكرده را تبليغ كنيم زيرا اعتقاد داريم اين كار اثر معكوسي در جامعه بر جاي مي گذارد.

استاندار كرمان افزود: كارهاي انجام شده بايد با شيوه و نقلي بهتر از خبر به اطلاع جامعه رسانده شود.

حسين رمضاني معاون توسعه مديريت و پشتيباني سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي نيز در اين ديدار برنامه هاي ايرنا را براي مركز كزمان و دفتر جيرفت تشريح كرد.

3029/3028/1352
۰ نفر