بالاترين افتخار نيروي انتظامي، خدمت به مردم بزرگ و هوشيار ايران اسلامي است

اروميه - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: بالاترين افتخار اين نيرو، خدمت به مردم بزرگ و هوشيار ايران اسلامي است.

سردار حسين اشتري عصر روز سه شنبه در آيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي آذربايجان غربي افزود:‌ ما افتخار مي كنيم كه در راستاي منويات مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا خدمت مي كنيم چراكه اين امر، عبادت در راه خداست.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در اين خصوص كه خدمت در نيروي انتظامي جهاد در راه خداست، اضافه كرد: اين فرمايش فرمانده معظم كل قوا،‌ افتخاري بزرگ براي خادمان مردم در اين نيرو است.

وي اظهار كرد: عمل به فرمايش مقام معظم رهبري براي هر كسي در هر مقامي واجب بوده و نتيجه آن نيز موفقيت و پيروزي است.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامي سعي مي كنند از كوچكترين غفلت ما استفاده كنند و ما نيز بايد همواره آمادگي لازم را داشته باشيم.

سردار اشتري گفت: ما بايد از احتمال حداقلي آمادگي حداكثري را داشته و براي مقابله با ترفندهاي دشمنان انقلاب اسلامي بيدار و هوشيار باشيم.

وي با اشاره به وجود امنيت پايداردر كشور افزود: به رغم امنيت داخلي، در آن سوي مرزها امنيت وجود ندارد و بايد هم در داخل و هم در مرزهاي كشورمان براي مقابله و پيشگيري آمادگي خود را حفظ كنيم.

وي با تاكيد بر لزوم هوشياري در حوزه اجتماعي اضافه كرد: در اين زمينه نيز در برخي مواقع جرياني به وجود مي آيد كه بايد با تدبير آن را خنثي كنيم كه نمونه آن در روزهاي گذشته در شهر مهاباد اتفاق افتاد كه با تدبير، هوشياري و خويشتن داري مسوولان و نيروهاي مسلح به ويژه نيروي انتظامي حل شد.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي اظهار كرد: دشمنان انقلاب اسلامي با استفاده از تبليغات رسانه اي هر اتفاق كوچك اجتماعي را در كشورمان بزرگ جلوه مي دهند كه بايد با تعامل همديگر اين توطئه هاي آنان را خنثي كنيم.

سردار اشتري به نامگذاري امسال به نام سال دولت و ملت، همدلي و همزباني اشاره كرد و ادامه داد: بايد با عمل به فرمايش مقام معظم رهبري در نامگذاري امسال سهم خود را در راستاي توسعه كشور ايفا كنيم.

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه سردار محمد شرفي در اين استان خدمات ارزنده زيادي انجام داد، گفت: اخلاص در عمل، عبادت و ارتباط با خدا از جمله دلايل توفيق مسوولان در نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

قربانعلي سعادت استاندار آذربايجان غربي نيز در اين مراسم اظهار كرد: ارتقاي شاخصه هاي توسعه در اين استان از جمله مهمترين وظايف مسوولان است كه بايد در اين راستا حركت كنيم.

وي افزود: آذربايجان غربي مسير ترانزيت مواد مخدر صنعتي و سنتي است كه در اين شرايط سخت دشمنان نيز سعي دارند از مرزهاي كشور وارد شوند و قاچاق را وارد اين استان كنند كه به همين دليل كار نيروي انتظامي در اين استان سخت است و بايد آمادگي كامل خود را همواره حفظ كند.

سردار شرفي فرمانده سابق نيروي انتظامي آذربايجان غربي و رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران نيز در اين مراسم گفت: امروز در بهترين شرايط امنيتي در استان قرار داريم كه اين امنيت پايدار مديون خون شهدا و خدمات نيروهاي مسلح است.

در اين آيين سردار سرتيپ دوم ناصر اصلاني به عنوان فرمانده انتظامي آذربايجان غربي معرفي و از خدمات سردار شرفي قدرداني شد.

سردار محمد شرفي هفته گذشته به سمت رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران منصوب شده بود.

2093/6009

سرخط اخبار استان‌ها