۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۵۱
کد خبر: 81638898
T T
۰ نفر

دو تن از اراذل و اوباش در مشهد دستگير شدند

۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۵۱
کد خبر: 81638898
دو تن از اراذل و اوباش در مشهد دستگير شدند

مشهد - ايرنا - فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش كه عامل حمله به مامور پليس و سردسته باند سرقت هاي مخوف بودند خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي خراسان رضوي سرهنگ حجت نيكمرام گفت: يكي از درجه داران كلانتري خواجه ربيع مشهد كه براي پيگيري گزارش سرقت موتورسيكلت به حوزه استحفاظي اين كلانتري رفته بود با حمله فرد شرور و بر اثر اصابت ضربه چاقو از ناحيه صورت به شدت زخمي شد.

وي افزود: اين درجه دار به مركز درماني منتقل و تحت مداوا قرار گرفت اما اعصاب حسي گونه راست وي دچار آسيب شد.

وي ادامه داد: طي تحقيقات 35 روزه پليسي متهم روز گذشته در مخفيگاه خود در منزلي واقع در خيابان مسلم مشهد دستگير شد.

به گفته وي متهم مزبور داراي سه فقره سابق كيفري شرارت و عربده كشي در حال مستي است و در اعترافات خود عنوان كرد كه روز 13 ارديبهشت ماه به خاطر مصرف مشروب از حالت عادي خارج شده و به سوي مامور نيروي انتظامي حمله ور شده است.

وي اظهار كرد : اين فرد كه از اراذل و اوباش منطقه خواجه ربيع است به مراجع قضايي معرفي شده است.

سرهنگ نيك مرام همچنين از دستگيري اعضاي باند سرقت هاي مخوف شبانه از شهروندان در محدوده بلوار مصلي و 22 بهمن مشهد خبر داد و گفت: اين متهمان موتورسوار با تهديد چاقو اقدام به سرقت گوشي هاي تلفن همراه شهروندان كردند كه با اعلام شكايت مالباختگان و تحقيقات گسترده افسران آگاهي كلانتري مصلي شناسايي و دستگير شدند.

وي اظهار كرد: در بازرسي از مخفيگاه سردسته باند كه جواني 29 ساله و تبعه خارجي و به حبيب شهرت دارد 10 دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه كشف شده است.

وي افزود: تحقيقات از سردسته باند و چهار همدست وي براي كشف سرقت هاي انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

1906 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها