۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
کد خبر: 81638077
T T
۰ نفر
حضور نيروهاي مسلح در مناطق مرزي آرامش و امينت را براي مرزنشينان فراهم كرده است

كرمانشاه - ايرنا - فرمانده لشگر 81 زرهي كرمانشاه گفت: دشمن با حمايت هاي ايادي استكبار قصد داشتند ناامني را به مرزهاي ما بكشند كه حضور نيروهاي مسلح از جمله يگان هاي تيپ 181 زرهي شهيد سليمي در مناطق مرزي غرب آرامش و امنيت را براي مرزنشينان فراهم كرد.

به گزارش ايرنا روابط عمومي فرمانداري اسلام آبادغرب روز دوشنبه به نقل از امير علي حاجيلو در مراسم توديع و معارفه فرمانده تيپ 181 زرهي شهيد سليمي اسلام آبادغرب افزود: امروز هم اعلام مي كنيم كه هر حركتي تا 40 كيلومتري مرزهاي ما كه بخواهد امنيت كشور را به خطر بيندازد را در نطفه خفه خواهيم كرد.

وي در اين مراسم سرهنگ قائمي را بعنوان فرمانده جديد تيپ زرهي 181 شهيد سليمي معرفي و از زحمات سرتيپ دو علي ساماني فرمانده سابق اين تيپ قدرداني كرد.

فرماندار اسلام آبادغرب نيز در اين مراسم با قدرداني از زحمات امير ساماني و تبريك انتصاب سرهنگ قائمي بعنوان فرمانده تيپ 181 زرهي شهيد سليمي اظهار داشت: قانونمند بودن، مردمي بودن و ايمان به خدا از مهمترين دلائل محبوبيت ارتش در بين مردم است.

افشين كريمي افزود: در زمان طاغوت هم اگر ارتش از امام و انقلاب حمايت نمي كرد مشكلات زيادي در راه پيروزي انقلاب بوجود مي آمد و همه مي دانيم كه در دوران دفاع مقدس ارتش در كنار مردم و ساير نيروهاي مسلح از هيچ كوششي براي دفاع از تماميت ارضي كشور دريغ نكرد و امروز هم ارتش سرافراز ما با اقتدار كامل با رهبري متفكرانه مقام معظم رهبري در عرصه بين المللي و منطقه اي و نظامي حرف اول را مي زند.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعيت در 55 كيلومتري غرب كرمانشاه واقع شده است.

8066

سرخط اخبار استان‌ها