۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
کد خبر: 81600128
T T
۰ نفر
نمازگزاران قصرشیرین در همبستگی با مردم یمن راهپیمایی كردند

قصرشیرین - ایرنا - مردم ولایتمدار و نمازگزار شهرستان مرزی قصرشیرین پس از اقامه نماز جمعه در همبستگی با مردم مظلوم و مسلمان یمن و محكومیت حملات رژیم آل سعود در كشتار مردم بی دفاع این كشور راهپیمایی كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این راهپیمایی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم متشكل از مسوولان ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بازاریان و اصناف، دانشگاهیان و كارمندان و دانش آموزان از مسجد جامع تا میدان معلم شهر قصرشیرین برگزار شد.

نمازگزاران و مردم مومن و انقلابی قصرشیرین با شركت در این راهپیمایی ضمن همبستگی، حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم یمن، شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل سر دادند و خواستار توقف حمله نظامی آل سعود و جنایات وحشیانه عربستان به یمن شدند.

راهپیمایان در این مراسم خواستار برخورد قاطع و محكومیت حملات رژیم آل سعود به كشور بی دفاع یمن توسط سازمان ملل و نهادهای بین المللی شدند.

در پایان این مراسم یك بیانیه در پنج بند با موضوع محكومیت كشتار مردم بی دفاع یمن و توقف جنایات رژیم منفور آل سعود در این كشور قرائت شد كه با فریادهای تكبیر شركت كنندگان تایید شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین نمازگزاران شهرستان سرپل ذهاب پس از اقامه نماز جمعه با حضور منجسم خود از مقابل مصلی نماز جمعه تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی كردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود و آل خلیفه، جنایات آل سعود در یمن و كشتار مردم بی دفاع این كشور را محكوم كردند.

در شهرستان گیلانغرب نیز مردم ولایتمدار این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان توحید این شهر در حمایت از مردم بی دفاع یمن راهپیمایی كرده و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام و جنایات سران استكبار و ایادی آنها را در كشتار مردم یمن محكوم كردند.

قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.ك/3

7079/3012/8066