۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81591464
T T
۰ نفر
طرح توسعه بيمارستان تخصصي قلب و عروق جواد الائمه (ع) مشهد افتتاح شد

مشهد - ايرنا - طرح توسعه بيمارستان تخصصي قلب و عروق جواد الائمه (ع) مشهد با حضور استاندار خراسان رضوي و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، عليرضا رشيديان در اين مراسم گفت: با بهره برداري از پنج هزار متر مربع طرح توسعه بيمارستان جواد الائمه (ع) 80تخت به ظرفيت اين بيمارستان افزوده شد كه اين مهم با كمك نيكوكاران و در مدت يك سال انجام شده است.

وي افزود: انفاق يكي از محوري ترين اصول دين مبين اسلام است و امام جواد (ع) نيز اهتمام ويژه اي به انجام فعاليت هاي عام المنفعه و وقف براي عموم داشتند.

استاندار خراسان رضوي اظهار كرد: در جامعه امروز ما نيز عده اي اين كار را سرلوحه زندگي خود قرار داده و با نيت خالصانه اماكني را براي استفاده عموم تاسيس مي كنند.

رشيديان خدمات دولت تدبير و اميد در زمينه ارائه خدمات بهداشت و سلامت به شهروندان را مطلوب ارزيابي كرد و افزود: در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني شاهد اجراي طرح ملي آفرينش در حاشيه شهر مشهد با هدف ارائه خدمات بهداشتي و درماني به ساكنان اين نواحي هستيم.

وي ادامه داد: با بهره برداري از اين طرح، 41 مركز بهداشت، خدمات درماني را در اين مناطق به شهروندان ارائه و وضعيت بهداشت آنها را رصد مي كنند.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به مشكلات دولت در حوزه هاي بودجه و سرمايه گفت: توسعه طرحهاي بهداشتي و درماني جز با بهره گيري از كمك هاي مردمي و خيرين و همدلي بيش از پيش آنان محقق نمي شود.

رشيديان وجود كادر پزشكي و درماني مجرب، كاركنان خدوم و تجهيزات ويژه را از امتيازات بيمارستان تخصصي قلب و عروق جواد الائمه (ع) مشهد برشمرد و از نيكوكار باني ساخت آن قدرداني كرد.

وي تامين تختهاي بيمارستاني مورد نياز در استان را از طريق تغيير كاربري و بهره گيري از امكانات موجود قابل تحقق دانست و گفت: با بهره گيري از مشاركتهاي بخش خصوصي و كمكهاي نيكوكاران و بهره برداري از بيمارستانهاي شهرستان هاي فريمان، خليل آباد و سبزوار اين مهم محقق مي شود.

وي تلاش نيكوكاران براي ورود تجهيزات پزشكي به استان را ستود و ابراز اميدواري كرد دولت در كنار اين قشر زمينه ارتقاي شاخص هاي سلامت و بهداشت در استان را فراهم كند.

استاندار خراسان رضوي سپس با حضور در بخش هاي مختلف اين بيمارستان از بيماران بستري شده عيادت كرد.

1922 / 6053