تقريظ ‌هاي رهبر معظم انقلاب هدايتگر و راهنماي علاقه‌مندان به حوزه ايثار و شهادت است

تهران- ايرنا- بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در پيامي تقريظ‌هاي مقام معظم رهبري(مدظله) را هدايتگر و راهنماي علاقه‌مندان به حوزه ايثار و شهادت بيان كرد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، در اين پيام آمده است، در شرايط كنوني و در عصري كه جهان غرب و استكبار جهاني با انواع ترفندها و ابزارهاي رسانه‌اي سعي در تخريب فرهنگ اسلامي و اتحاد آحاد مسلمين داشته و تمام تلاش خود را براي شكست و انتقام از انقلاب اسلامي ايران و آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني(ره) به كار گرفته‌اند، بهره‌مندي از فرهنگ ارزشمند و متعالي دفاع مقدس از بهترين شيوه‌ها و راهكارهاي مقابله با آنان است.

در ادامه اين پيام آمده است، رهبر شجاع، آگاه، فهيم و عالم حضرت امام خامنه‌اي عزيز(مدظله العالي) كه به خوبي از نيات و اهداف شوم و اقدامات ظالمانه استكبار جهاني و در رأس آن‌ها دولتمردان آمريكايي آگاهي كامل دارد با هدايت، حمايت و روشنگري‌هاي پيامبرگونه خويش، دسيسه‌هاي آنان را يكي پس از ديگري خنثي و اميد آنان را به يأس مبدل ساخته است.

اين پيام مي‌افزايد، سفارش‌هاي مكرر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بر استفاده از گنجينه دفاع مقدس به همگان و بهره‌مندي و مطالعه آثار و تجربيات رزمندگان و فرماندهان آن دوران‌ حماسي از تأكيدات معظم‌له بوده و هست.

در بخش ديگري از اين پيام آمده است، بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تشكر و قدرداني خالصانه خود را از مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) به دليل مطالعه و بررسي و تقريظ كتاب دفاع مقدس ابراز داشته و جوانان و علاقه‌مندان به حوزه ايثار و شهادت را به بهره‌مندي و استفاده مطلوب از بيانات ولي امر مسلمين جهان سفارش كرده است.

اين پيام ضمن حمايت از نويسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤلفين حوزه دفاع مقدس از سياست‌ها، اصول و اهداف بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، امروز- پنجشنبه- رسانه‌ها و علاقمندان به حوزه كتاب را به مراسم رونمايي از تقريظ رهبر معظم انقلاب به كتاب آن 'بيست و سه نفر' و افتتاح سايت نوجوان، دعوت كرده است.

اجتمام(1)9105**1584