۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴
کد خبر: 81568299
T T
۰ نفر
حمایت از فعالیت های سیاسی شناسنامه دار در اولویت مسوولان قرار دارد

زاهدان- ایرنا- قائم مقام و معاون سیاسی وزیر كشور گفت: حمایت از فعالیت های سیاسی شناسنامه دار و جلوگیری از اقدامات غیر قانونی در اولویت مسوولان برای برگزاری انتخابات سالم در سالجاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا محمدحسین مقیمی روز یكشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان بر حمایت و پشتیبانی از افرادی كه فعالیت های سیاسی خود را برای دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون انجام دهند، تاكید كرد.

وی ابراز امیدواری كرد همدلی و همزبانی مردم با نزدیكی به این دو رویداد تاثیرگذار بیشتر شود و گروهها، احزاب و سیاسیون در كنار فعالیت های رقابتی، رفاقت و همدلی خود را حفظ كنند.

وی گفت: همه دستگاهها و ادارات با مدیریت استانداران باید راهكارهایی كه جامعه را به سمت همدلی بیشتر سوق می دهد شناسایی و زمینه اجرایی كردن آنها را فراهم سازند.

معاون سیاسی وزیر كشور افزود: دولت از سازمان ها و نهادهای دولتی می خواهد به هیچ عنوان امكانات خود را برای طرفداری یا علیه نامزدهای انتخاباتی بكار نگیرند.

وی ادامه داد: با حاكمیت این نگاه مردم احساس می كنند آرای آنان در انتخابات ارزش دارد و اثرگذار است و این مهم باعث افزایش نشاط سیاسی در كشور می شود.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت تا به امروز تمام تلاش خود را به جبران عقب ماندگی ها و نزدیك شدن به اهداف سند چشم انداز كشور معطوف كرده است، قرار بود رشد اقتصادی ایران بر اساس این سند هشت درصد باشد اما در سالی كه دولت را تحویل گرفتیم این آمار منفی 5،6 درصد را نشان می داد.

قائم مقام وزیر كشور افزود: دولت یازدهم تلاش زیادی را بكار گرفته تا علاوه بر جبران غفلت ها و عقب ماندگی ها به تعهدات خود نیز عمل كند و در پایان چهار سال مدیریتی اش توان دفاع از عملكرد خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت برای بدست آوردن رضایت در عملكرد باید تمام وقت خود را صرف فعالیت های توسعه ای در كشور كند و بر این اساس تمام تلاش خود را بر استفاده از مدیران موفق، كارآمد و كاردان برای تحقق اهداف مورد نظر سند چشم انداز و جبران عقب ماندگی ها به كار گرفته است.

وی اضافه كرد: علت سخت گیری در انتخاب مدیران و توجه به سابقه، دانش، تجربه و كارآمدی آنان، دادن مسوولیت به افرادی است كه با مدیریت صحیح توان حل مشكلات و گرفتاری ها را داشته باشند.

مقیمی گفت: باید علاوه بر بهره گیری از تمام منابع از امكانات و ظرفیت های مردمی نیز برای توسعه كشور و رسیدن به اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سند چشم انداز استفاده شود.

وی با اشاره به اینكه سیستان و بلوچستان توسط مدیری ارزشمند و با سابقه خوب اداره می شود ابراز امیدواری كرد: حضور استاندار فعلی آثار پرخیر و بركت را برای مردم این استان در پی داشته باشد.

وی گفت: در سیستان و بلوچستان یك عزم جدی برای فعالیت در زمینه رفع كمبودها و مشكلات شكل گرفته است كه امیدواریم به توسعه استان بیانجامد.

وی اختصاص اعتبارات قابل توجه به طرح های آبیاری، انجام سرمایه گذاری های سنگین در برداشت از منابع نفتی مشترك در غرب و جنوب كشور و توجه به بهبود وضعیت حمل و نقل و ترانزیت كالا در نقاط مختلف كشور بویژه سیستان و بلوچستان را از جمله برنامه های اجرایی دولت تدبیر و امید عنوان كرد.

3042/6081 / 1539
۰ نفر