۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱
کد خبر: 81568195
T T
۰ نفر
استاندار گلستان: ظرفیت های  گردشگری استان بلااستفاده مانده است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: هنوز از ظرفیت های حوزه گردشگری گلستان برای جذب گردشگر استفاده نشده و لازم است با مدیریت مناسب نسبت به استفاده صحیح از ظرفیت ها و جذب گردشگر به این استان اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن صادقلو روز یكشنبه درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان با تاكید بر ضرورت برنامه ریزی مستمر برای جذب گردشگر به این استان، اظهار داشت: گردشگرپسند شدن گلستان و ایجاد جاذبه برای گردشگران، مقولات مهمی هستند كه باید در برنامه ریزی ها به آن توجه شود.

وی بابیان اینكه سفر به استان گلستان نباید مقطعی باشد، افزود: با آسیب شناسی و پرهیز از موازی كاری، زیباسازی ورودی و خروجی شهرها و روستاها و نیز استفاده درست از تمامی ظرفیت های گردشگری می توان زمینه جذب مسافر و گردشگر را در طول سال فراهم كرد.

صادقلو، وجود ساحل دریا و اقوام را از فرصت های خوب برای گردشگری گلستان دانست و اضافه كرد: باید با تدوین طرح جامع ساماندهی سواحل، از این فرصت كه هنوز 98 درصد آن بكر و دست نخورده است، بهترین استفاده را برای جذب مسافران و گردشگران برد.

وی لازمه ماندگاری مسافر در گلستان را منوط به زیبا سازی محیط های گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به آنان دانست و تصریح كرد: هر شهر استان باید ظرفیت ها و زیبایی های گردشگری خود را به صورت جامع آماده و به مردم سراسر ایران معرفی نماید.

استاندار گلستان بااشاره به شعار سال رهبری، این شعار را فرصتی طلایی برای مدیران در عرصه خدمت به مردم دانست و گفت: جوهره رابطه دولت و مردم خدمت است.

صادقلو بابیان اینكه خدمت به مردم پایان ندارد، افزود: مردم نیز آگاه و فهیم هستند و بموقع از مسوولان قدردانی می كنند.

وی با قدردانی از تلاش های تمامی دست اندركاران ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان درایام تعطیلات نوروز 94، بر لزوم ایجاد تغییرات در این ستاد برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و جذب بیشتر گردشگر به این استان تاكید كرد.

استان گلستان با افزون بر یك میلیون و 850 هزار نفر جمعیت از استان های گردشگر پذیر كشور می باشد.

1860/3039/