۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 81544963
T T
۰ نفر
2 هزار و 380 رشته انشعاب غير مجاز در جنوب شرق تهران كشف شد

تهران – ايرنا – معاون درآمد و امور مشتركين شركت آب و فاضلاب جنوب شرقي استان تهران گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون ، 2 هزار و 380 رشته انشعاب غير مجاز در شهرستان هاي تحت پوشش اين شركت كشف و قطع شده است.

سيدعزت الله موسوي روز سه شنبه به ايرنا گفت: با توجه به محدوديت هاي موجود در تأمين آب شرب و لزوم ساماندهي مشتركين شركت هاي آبفا، انشعابات غيرمجاز مشكلات عمده اي را براي تأمين آب سالم و بهداشتي براي مشتركين به وجود آورده و قطع و تبديل اين نوع انشعابات به صورت مجاز، در اولويت برنامه كاري شركت آبفا قرار دارد.

وي افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون ، اقدامات و برنامه ريزهايي مناسبي جهت كشف و قطع انشعابات غير مجاز در حوزه جنوب شرق استان تهران انجام شده كه با نظارت و پيگيري هاي صورت گرفته 2 هزار و 380 مورد انشعاب آب غير مجاز در محدوده شهرستان هاي ورامين ، قرچك ، پيشوا و پاكدشت شناسايي و قطع شده است.

وي اظهار داشت: استفاده غير مجاز از آب علاوه بر عملي حرام ، تخلفي قابل پيگرد قانوني است و صاحبان اين نوع از انشعابات بايد به صورت خود اظهاري نسبت به مجاز نمودن انشعاب خود اقدام كنند.

موسوي گفت : شركت آبفاي جنوب شرقي براي آن دسته از افرادي كه به صورت خوداظهاري نسبت به تبديل انشعاب غير مجاز به مشترك مجاز اقدام كنند، تسهيلات خاصي را در نظر مي گيرد.

وي تصريح كرد: بيش از 90درصد از انشعابات غير مجازي كه در سال جاري كشف و قطع شدند با اجراي مراحل قانوني، تبديل به مجاز شده اند.

تهرام/7254/1348
۰ نفر