۱۱ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 8154173
T T
۰ نفر
احمدی نژاد:پیام انقلاب بولیواری وانقلاب اسلامی،ایستادگی دربرابرزورگویی هاست (3) .....................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/04/86 داخلی.سیاسی.ایران.ونزوئلا.
دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری گفت: پیام انقلاب بولیواری ونزوئلا و پیام انقلاب اسلامی ایران، پیام صلح و برادری برای همه ملت ها و ایستادگی قاطع در برابر زورگویی ها و اضافه خواهی های دنیای استعمار است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمدی نژاد در ادامه نشست خبری مشترک با حضور "هوگو چاوز" همتای ونزوئلایی خود در عسلویه افزود: با کمال افتخار باید بگویم، ما دو ملت و دو کشور متحد و برادریم و همواره یار هم بوده و در کنار هم ایستاده ایم.
وی تصریح کرد: ایران و ونزوئلا در جهت پیشرفت و اقتدار قدم برمی دارند و پیشرفت و اقتدار خود را در خدمت صلح، رفاه و امنیت جهانی قرار می دهند.
رییس جمهوری اظهار داشت: همکاری، همدلی، وحدت و تلاش تهران - کاراکاس برای ساختن، به نفع دو ملت و صلح و برادری در جهان است.
احمدی نژاد اضافه کرد: با کمال خوشوقتی می گوییم که تحت مدیریت هوشمند و انقلابی آقای هوگو چاوز و مردم بولیواری ونزوئلا، این کشور در آستانه یک جهش بزرک در پیشرفت علیم، اقتصادی و صنعتی قرار دارد.
رییس جمهوری گفت: خوشبختانه کارهای مشترک فراوانی در دستور کار دو کشور است و توافقات وقراردادهایی که در این سفر آقای چاوز انجام شد، جهش بلند در روابط دو کشور است.
به گفته احمدی نژاد، سرمایه گذاری مشترک در زمینه های مختلف انرژی، صنعت و صنایع تبدیلی و نیز تجارت از جمله این توافقات است.
احمدی نژاد همچنین خاطر نشان کرد که ونزوئلا، کشوری بزرک ، آزاد ، مستقل و تاثیرگذار جدی در آمریکای لاتین و آمریکایی جنوبی همچون ایران در این بخش از جهان است.
ادامه دارد ...
سیام.1572-1324 شماره 134 ساعت 42:15 تمام انتهای پیام I11.22-42-15
۰ نفر

سرخط اخبار جهان