۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰
کد خبر: 81533330
T T
۰ نفر
49 پست خالي ادارات منابع طبيعي استان اردبيل تكميل ظرفيت شد

اردبيل - ايرنا - معاون برنامه ريزي و پشتيباني اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان اردبيل از تامين نيروي انساني لازم براي 49 پست خالي ادارات منابع طبيعي اين استان خبر داد.

ابوالفضل فتحي روز يكشنبه در آيين معارفه رييس جديد اداره منابع طبيعي شهرستان نمين گفت: افرادي كه براي تكميل اين پست ها در آزمون استخدامي استانداري اردبيل شركت كرده و پذيرفته شدند از فروردين 94 فعاليت خود را در پست هاي مربوطه آغاز مي كنند.

او افزود: هفت نفر از اين تعداد در اداره منابع طبيعي شهرستان نمين فعاليت مي كنند كه با ورود و آغاز به كار آنها مشكل كمبود نيروي انساني اين اداره به كلي مرتفع خواهد شد.

وي با اشاره به وجود 51 هزار هكتار جنگل و مرتع در شهرستان نمين ، استعداد اين شهرستان در برخورداري از منابع بكر طبيعي را كم نظير دانست و گفت: از 101 پلاك موجود در اين شهرستان تاكنون نسبت به پلاك گذاري 91 مورد از طرف اداره منابع طبيعي نمين اقدام شده است.

فتحي همچنين با اشاره به تصويب اعتبار 10 ميليارد ريال در سال جاري براي منابع طبعي استان از محل ماده 13 مربوط به طرح هاي خاص ، از اتمام عمليات خريد 150 هزار اصله نهال فندق با بخشي از اين اعتبار خبر داد و اظهار كرد: طرح كشت اين نهال ها در شهرستان هاي نمين و مشگين شهر به زودي آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا ، فرماندار نمين هم در اين مراسم با اشاره به موقعيت خاص و تفاوت هاي فاحش اين شهرستان با ساير شهرستان هاي استان در برخورداري از مراتع و جنگل هاي سرسبز ، خواستار توجه ويژه مسوولان ذيربط استاني به حفاظت و نگهداري از اين منابع خدادادي و تقويت كمي و كيفي استعدادها و ظرفيت هاي منطقه در اين زمينه شد.

سيد مهدي جوادي از مسوولان اداره كل منابع طبيعي استان در واگذاري دو هزار و 50 هكتار از منابع طبيعي اين شهرستان براي راه اندازي منطقه ويژه اقتصادي نمين تقدير كرد و اين اقدام را گام موثري در كمك به توسعه اقتصادي منطقه دانست.

او نسبت به كمك براي تامين اعتبار مورد نياز در حراست و حفاظت از منابع طبيعي شهرستان در كميته برنامه ريزي سال 94 قول مساعد داد.

در اين مراسم ابوالفضل سيدي به عنوان رييس جديد اداره منابع طبيعي نمين معرفي و از تلاش هاي عزيز آذري وند

رييس قبلي قدرداني شد.

7120/6018/6016