۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 81515813
T T
۰ نفر

مبارزه ويژه با گرانفروشي از 15 اسفند در اصفهان

۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 81515813
مبارزه ويژه با گرانفروشي از 15 اسفند در اصفهان

اصفهان - ايرنا - رئيس اداره بازرسي اصناف اصفهان گفت: بمنظور مقابله با سودجويان و گرانفروشان، طرح ويژه مبارزه با گرانفروشي از 15 اسفند در اصفهان آغاز مي شود.

جواد محمدي فشاركي روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: در اين طرح كه در سه مرحله تا 15 فروردين سال آينده اجرا مي شود، بازرسان اصناف اصفهان در دو شيفت كاري بر فعاليت اصناف نظارت خواهند كرد.

وي با بيان اينكه در اين مدت، اداره بازرسي اصناف اصفهان از 8 صبح تا 12 شب آماده دريافت شكايات و پاسخگويي به همشهريان مي باشد، تصريح كرد: در آستانه سال جديد نظارت بر واحدهاي صنفي كه مردم نياز بيشتري به آنها دارند شدت مي يابد.

رئيس اداره بازرسي اصناف اصفهان با اشاره به برگزاري نمايشگاه بهاره از 19 تا 27 اسفند در محل نمايشگاههاي بين المللي استان، گفت: چهار تيم بازرسي بر فعاليت فروشندگان غرفه هاي اين نمايشگاه نيز نظارت خواهند داشت.

وي افزود: به منظور جلوگيري از فعاليت سودجويان در آستانه سال نو جلسات متعددي با اتحاديه هاي اصناف برگزار و نكات لازم براي رعايت قانون ارائه شده و در صورت تخلف از قانون، به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

محمدي فشاركي گفت: براي برخورد با متخلفان، هماهنگي هاي لازم با اداره تعزيرات حكومتي استان شده و مسوولان اين نهاد نيز قول داده اند به پرونده متخلفان در اسرع وقت رسيدگي و قانون را اعمال كنند.

وي افزود: پرداخت جريمه، پلمپ و پلمپ همراه با نصب پارچه نوشته از شيوه هاي اعمال قانون توسط تعزيرات حكومتي است.

وي اظهار كرد: در روزهاي گذشته فعاليت تعداد 6 غرفه به دليل تخلف و گرانفروشي در ميدان ميوه و تره بار اصفهان، توسط بازرسان اصناف اصفهان متوقف و در اين غرفه ها پارچه نوشته نصب شد.

رئيس اداره بازرسي اصناف اصفهان افزود: هفته گذشته با هماهنگي تعزيرات حكومتي، سه واحد در سيتي سنتر اصفهان به دليل گرانفروشي پملپ و 10 واحد از اين مركز فروشگاهي اعمال قانون شد.

ت/ 2093/ 6508

سرخط اخبار استان‌ها