۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81496586
T T
۰ نفر
31 پروژه عمرانی و خدماتی در آبادان آماده افتتاح شد

آبادان-ایرنا-معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از افتتاح 31 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال در دهه مبارك فجر خبر داد.

'عزیزالله شهبازی'شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پروژه ها در شهرستان آبادان در طرح های توسعه بندری، گازرسانی، خدمات شهری، فضای سبز و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی آماده افتتاح است.

وی اظهار داشت:تلاش بر آن است كه پروژه هایی در لیست افتتاح قرار گیرد كه مردم پس از بهره برداری، بتوانند از آن استفاده كنند.

شهبازی گفت:50 پروژه عمرانی و خدماتی از سوی دستگاه های اجرایی برای بهره برداری در دهه فجر امسال به فرمانداری آبادان پیشنهاد شد كه با بررسی صورت گرفته31 پروژه كاربردی برای افتتاح انتخاب شد.

وی همچنین دهه فجر را سرآغاز طلوع انقلاب و آغاز حركت جهادی مردم ایران در راه پیشرفت و تعالی در چارچوب نظم جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت:ملت رشید ایران هوشیار و بابصیرت بوده و در برابر توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان همچنین با دعوت از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن گفت:شركت و حضور فعال و گسترده و همه جانبه مردم در راهپیمایی امسال، تجدید عهد با آرمان‌های امام، شهدا و ولی فقیه است.

6125/3015