۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶
کد خبر: 81494452
T T
۰ نفر
اربعین مدافع حرمین عسكریین (ع)، شهید حمید تقوی فر برگزار شد

تهران – ایرنا - اربعین سردار شهید «حمید تقوی فر» مدافع حرم امامین عسكریین(ع) كه در منطقه سامرا بر اثر تیراندازی عوامل تكفیری و جنایتكار داعش به شهادت رسید، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم اربعین سردار شهید «حمید تقوی فر» با حضور مقامات لشكری و كشوری و اقشار مختلف مردم عصر امروز (پنج شنبه) در مسجد حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

در این مراسم، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی، سردار «احمد فروزنده» فرمانده قرارگاه رمضان سپاه پاسداران در دوره هشت سال دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین «اسماعیل سعادت» نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس و تعدادی از مجاهدان عراقی مدافع حرمیین حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حامد جزایری یكی از مجاهدان عراقی مدافع حرمیین در این مراسم با تسلیت شهادت سردار حمید تقوی فر به ملت ایران، خاطراتی را از آن شهید بزرگوار بازگو كرد.

سردار شهید «حمیدتقوی فر» مدافع حرم امامین عسكریین(ع) ششم دی ماه امسال در منطقه عمومی سامرا در 110 كیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تكفیری و جنایتكار داعش به فیض شهادت نایل آمد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در اطلاعیه ای اعلام كرد شهید تقوی فر در ماموریت مشاوره به ارتش و نیروهای داوطلب در عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه سامرا به شهادت رسید.

گروه تروریستی داعش هشتم دی ماه جاری در بیانیه ای مسوولیت به شهادت رساندن سردار تقوی فر را برعهده گرفت.

شهید تقوی فر از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشت.

پدر شهید تقوی فر در عملیات خیبر در اسفند ماه 1362 و برادرش در عملیات والفجر هشت در بهمن ماه 1364به شرف شهادت نایل آمده بودند.

شهید تقوی فر از اهالی كوت عبدالله و روستای «ابودبس» در جنوب اهواز بود.

پیكر سردار شهید تقوی فر در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز، در جوار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به خاك سپرده شده است.

سیام(5)**9189**1293**1581
۰ نفر