۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81486496
T T
۰ نفر
186 برنامه در ایام دهه فجر توسط نیروهای مسلح ایلام اجرا می شود

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از اجرای 186 برنامه ویژه دهه مبارك فجر توسط نیروهای مسلح استان خبر داد و گفت: همزمان با سالگرد ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی رژه موتوری در مسیر فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه شهید بهشتی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'علی دولتی' تاكید كرد: امسال برنامه ریزی برنامه های نیروهای مسلح استان در دهه مبارك فجر برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای 186 برنامه در این ایام افزود: 53 برنامه توسط نیروی انتظامی، 30 برنامه توسط مرزبانی و 103 برنامه نیز توسط سپاه پاسداران در ایام دهه فجر انقلاب اجرا می شود.

فرمانده ناجای ایلام ادامه داد: مهمترین برنامه های نیروی انتظامی در ایام دهه فجر علاوه بر تامین نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن، بهره برداری از چندین طرح عمرانی است.

دولتی یادآور شد: بهره برداری از 36 واحد مسكونی در شهرستان مهران با 21 میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی مجتمع ورزشی چند منظوره ستاد ناجا در استان و افتتاح پاسگاه انتظامی محسن آباد طرح هایی هستند كه در این ایام به بهره برداری می رسند.

وی آخرین برنامه نیروهای مسلح استان در سی و ششمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را برنامه ریزی برای حضور با شكوه در راهپیمایی 22 بهمن عنوان كرد و گفت: نیروی انتظامی به همراه سایر نیروهای نظامی استان علاوه بر شركت حداكثری در این راهپیمایی، برنامه ریزی لازم را برای تامین امنیت و نظم ترافیكی این مراسم تدارك دیده است.ك/1

540