۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 81450132
T T
۰ نفر
فرماندار مینودشت: وحدت رمز پیروزی ملت ایران است

مینودشت- ایرنا- فرماندار شهرستان مینودشت گفت: وحدت مردم ایران رمز موفقیت آنها در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و همچنین با وحدت توانسته اند بحران های بسیار زیادی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

'اسرافیل وزیری' روز یك شنبه در گفت و گو با ایرنا، با گرامی داشت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت ابراز امیدواری نمود، با وحدت بین مسلمانان ریشه های ظلم خشكانده و دست دشمن از بلاد مسلمین دور شود.

وی ادامه داد: دشمن با ترفند های گوناگون و تبلیغات وسیع در صدد فاصله انداختن بین مسلمانان بخصوص شیعه و سنی است ، اما با آگاهی و بیداری آنان نتوانسته به مقاصد شوم خود برسد.

فرماندار مینودشت گفت: ملت ایران با داشتن ادیان و مذاهب مختلف توانست پوزه دشمن را به خاك بمالد، كه این برای مردم جهان الگویی است كه با وحدت كلمه می توان بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شد .

وزیری، وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه را بسیار عمیق اعلام كرد و گفت: این وحدت خاری در چشم دشمنان بوده و مشاهده آن برایشان بسیار ناگوار است.

از 12 تا 17 ربیع الاول به مناسبت میلاد رسول اكرم (ص) هفته وحدت نامیده شده و آیین های زیادی در گرامی داشت میلاد آن حضرت و نیز هفته وحدت برگزار می شود.

بنابه روایات اهل سنت میلاد پیامبر اعظم اسلام(ص) 12 ربیع الاول است و بنابه روایات شیعیان 17 ربیع الاول روز ولادت به شمار می رود.

/600/ 622/