يازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، بازاريابي و صنايع وابسته آغاز بكار كرد

تهران - ايرنا - يازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، بازاريابي و صنايع وابسته روز شنبه با حضور 242 شركت ايراني و 10 شركت خارجي از چهار كشور تركيه، چين، كره جنوبي و هنگ كنگ در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادي ايرنا، شركت كنندگان در اين نمايشگاه در فضايي به متراژ 18 هزار و 500 مترمربع جديدترين محصولات و كالاهاي خود را در زمينه تبليغات (محيطي، محاطي، ديجيتالي و رايانه اي) تبليغات و بازاريابي كالاها و خدمات عمومي و تخصصي، تكنيك هاي بازاريابي و پيشبرد فروش، نرم افزارهاي آموزشي و نشريات، تجهيزات و خدمات صوتي را به معرض ديد عموم گذاشتند.

تبيين نقش تبليغات و بازاريابي در اثربخشي برنامه هاي كسب و كار، نهادينه سازي و فرهنگ سازي نوين در اين عرصه، نمايش توانمندي ها و دست يافته ها، ارتقاي سطح دانش مديران در زمينه علوم روز مهندسي تبليغات و بازاريابي در دنيا و بدنبال آن شناسايي نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدهاي موجود از جمله اهداف برپايي يازدهمين نمايشگاه بين المللي، تبليغات، بازاريابي و صنايع وابسته عنوان شده است.

رييس ستاد برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، بازاريابي و صنايع وابسته در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: استفاده از تكنيك هاي نوين بازاريابي به ويژه در سطح بين المللي روش اصلي موسسات اقتصادي و شركت هايي شده كه قصد دارند به بقاء و رشد خود در اين دنياي پوياي اقتصادي تداوم بخشند.

سيدعلي اعتدالي با بيان اينكه تبليغات به عنوان يك ابزار اطلاع رساني بايد به نحوي صحيح در خدمات رونق بازار اقتصادي و تقويت چرخه توليد و توسعه اقتصادي و همچنين به عنوان ابزاري در توسعه صادرات غيرنفتي مورد استفاده قرار گيرد، افزود: اهميت دادن به شركت هاي تبليغاتي، اطلاع رساني و بازاريابي كشور و حمايت آنها در زمينه ارايه توانمندي هاي آنان زمينه مناسبي را فراهم مي آورد تا اين گونه شركت ها نه تنها در تبليغات توسعه صادرات غيرنفتي بلكه در صادرات خدمات تبليغاتي نيز موفق باشند.

برگزاري سمينار و كارگاه‌هاي آموزشي تخصصي مانند همايش مباني تحقيقات بازاريابي، كارگاه آموزشي تكنيك‌هاي تبليغات و مراحل آن و كارگاه آموزشي و نقش آن در پيشبرد فروش از برنامه‌هاي جانبي يازدهمين نمايشگاه تبليغات و بازاريابي است.

اقتصام (2) 1574**1558

سرخط اخبار اقتصاد