گفتمان پيامبر اسلام(ص) حركت در مسير مبارزه با ظلم و استكبار است

ساري - ايرنا - مديركل اوقاف و امور خيريه مازندان با بيان اينكه گفتمان پيامبر اسلام(ص) حركت در مسير مبارزه با ظلم و استكبار است، گفت: لبيك يا رسوالله پاسخي محكم و دندان‌شكن در مقابل اهانت هاي دشمنان به ساحت مقدس رسول گرامي اسلام است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران، حجت الاسلام ستار عليزاده، در همايش بزرگ لبيك يا رسول الله(ص) كه در آستان مقدس امامزاده ابراهيم(ع) آمل برگزار شد با بيان اين كه پيامبرگرامي اسلام بهترين و كامل ترين الگوي بشريت است، گفت: حضرت محمد(ص) خاتم انبيا و قهرمان بي نظير همه عظمت ها در طول تاريخ است.

وي با اشاره به اين كه در قرآن كريم بزرگ ترين مدال هاي افتخار به پيامبر اكرم داده شده است، بيان داشت: حضرت محمد(ص) جامع تمام فضايل و كمالات انساني و ترجمان رعايت عدالت، انصاف، صدق و خلوص ايثار است.

حجت الاسلام عليزاده، تصريح كرد: پيامبر اكرم با داشتن اخلاق نيكو و همراه با تكريم مردم عامل گسترش اسلام بوده است كه قلوب انسان هاي بسياري را دلداده خود مي كند.

مديركل اوقاف و امور خيريه مازندان با بيان اين كه گفتمان پيامبر اكرم حركت در مسير مبارزه با ظلم و استكبار است ، ادامه داد: حضرت محمد(ص) هيچ گاه سر تعظيم و تسليم در برابر زورگويان فرو نياورده است.

وي خاطرنشان كرد: ملت ايران و جهان اسلام با همان انديشه تا به امروز توانسته است در مقابل دشمنان دين و اهل بيت (ع) بماند و در برابر زياده خواهي هاي غرب و استكبار ايستادگي كند.

حجت الاسلام عليزاده با بيان اين كه پيامبر اكرم به ما ياد داد رمز ماندگار دين حركت در مسير غدير و مسئله امامت و ولايت است، گفت: امروز انديشه و مكتب پيامبر اكرم پر طرفدارترين مكتب بوده و جلسات براي اهل بيت(ع) تلاقي دلدادگي و عشق است.

مديركل اوقاف و امورخيريه مازندان با تاكيد بر اين كه لبيك يا رسول الله به معناي آن بوده كه پيروزي با تمسك به اين انديشه در برابر استكبار جهاني رقم مي خورد، بيان داشت: محبت به پيامبر گرامي اسلام و اهل بيت(ع) بايد همراه با معرفت و بصيرت باشد.

عليزاده با بيان اينكه لبيك يا رسوال لله لبيك به خدا، قرآن، اهل بيت و همه خوبي ها و كرامت ها است، افزود: لبيك يا رسوالله پاسخي محكم و دندان‌شكن در مقابل اهانت هاي دشمنان به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام(ص) است.

وي در پايان، تصريح كرد: سازمان اوقاف و امورخيريه كشور امسال براي نخستين بار تجمع لبيك ياحسين، تجمع رهروان زينبي و تجمع لبيك يا رسول الله را برگزار كرده كه شعار اهل بيت(ع) و همه مسلمانان است.ك/1

608