۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 81422106
T T
۰ نفر

ساري – ايرنا – شهردار بهشهر گفت :نبود سرمايه گذار براي فراهم كردن زيرساخت هاي رسيدن به توسعه ، يكي از بزرگ ترين كمبودها و چالش هاي رشد و پيشرفت بهشهر است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، 'حميد آزموده ' روز چهارشنبه در نشست مشترك شهردار ، شوراي شهر و امام جمعه بهشهر كه در دفتر امام جمعه برگزار شد ، افزود : برخورداري از اماكن تاريخي و جاذبه هاي طبيعي گوناگون ، موقعيت مناسبي را نصيب بهشهر كرده است كه اگر بتوانيم بدرستي از آن استفاده كنيم ، بخش عمده اي مشكلات مرتبط با كمبود فرصت هاي شغلي برطرف مي شود .

وي بيان كرد : بهشهر در سال هاي گذشته داراي صنايع بزرگ و فعالي بود كه به واسطه فعاليت پردوام و درآمدزاي آن ها ، تعداد بيكاران اين شهر بسيار اندك و ناچيز بود اما بروز برخي اتفاقات ناخوشايند و تعطيلي اين واحدهاي صنعتي، روزهاي دشواري را براي شهر رقم زد.

شهردار بهشهر افزود : در شرايط فعلي ، صنايع فعال منطقه كمكي به رفع مشكل اشتغال جوانان نكرده و نقش بسيار اندكي در تامين منابع درآمدي شهرداري و كمك به گردش چرخ هاي توسعه منطقه دارند .

آزموده ادامه داد : در اين شرايط سخت و دشوار، بايد زمينه هاي لازم براي حضور سرمايه گذاران به خصوص در بخش گردشگري و توريسم را فعال كرد .

وي بيان كرد : وجود بيش از 30 جاذبه طبيعي و تاريخي ، موقعيت ممتاز و كم نظير بهشهر براي سرمايه گذاران است كه مي توانند از آن براي احداث زيرساخت هاي جذب گردشگر و توربست داخلي و خارجي استفاده كنند .ك/3

7331/1654