۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 81421815
T T
۰ نفر
تيم فوتبال استانداري كرمانشاه به دور بعدي ليگ دسته سه كشور صعود كرد

كرمانشاه - ايرنا - تيم فوتبال استانداري كرمانشاه با هدايت 'عباس حسيني' و 'جواد مرادي' مربيان بومي خود موفق به صعود به دور دوم ليگ فوتبال دسته سوم كشور شد.

سرمربي اين تيم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، ضمن اعلام اين خبر، اظهار كرد كه احتمال دارد اين تيم در مسابقات ليك دسته سوم كشور با تيم هاي صاحب نامي مانند برق شيراز و شاهين بوشهر همگروه شود.

جواد مرادي گفت: تيم استانداري در 11 بازي خود كه در زيرگروه ليگ دسته سوم انجام داد، هفت برد، يك مساوي و دو باخت در كارنامه اش ثبت شد.

وي افزود: تيم كرمانشاهي با به ثمر رساندن 21 گل زده و تنها شش گل خورده موفق شد بهترين خطوط حمله و دفاع اين دوره از بازي ها را از آن خود كند.

به گفته مرادي، اين تيم كه با يك ششم هزينه ساير تيم ها بسته شد و از حمايت استانداري كرمانشاه نيز بهره مي گيرد، داراي بازيكنان زير21 سال و كرمانشاهي است و با همين بازيكنان موفق به صعود به ليگ دسته سوم كشور شده است.

مرادي گفت: قرار است يكشنبه هفته آينده مسابقات ليگ دسته سوم قرعه كشي و از20 دي مسابقات نيز آغاز شود.

سرمربي تيم فوتبال استانداري كرمانشاه گفت: در مسابقاتي كه در زيرگروه ليگ دسته سه برگزار شد، بازي ها به صورت تك بازي بود و اين تيم از11 مسابقه اش به حكم قرعه، هفت باز ميهمان بوده و تنها چهار بار در زمين خودي به مصاف حريفان رفته است با اين حال با 21 امتياز و بعد از تيم ايرانداد تهران توانست به ليگ دسته سوم كشور صعود كند اين در حاليست كه تيمي مانند شهرداري همدان كه بازيكنانش عمدتا از الوند همدان (تيم ليگ يكي) بودند يا تيم بوكان كه هزينه هاي نسبتا خوبي كرده بود، موفق به صعود نشدند.

وي گفت: با توجه به بومي بودن تيم استانداري كرمانشاه و بازيكنانش، در صورتي كه مسوولان از آن به خوبي حمايت كنند، صعود به ليگ هاي بالاتر و حتي ليگ برتر در سال هاي آينده دور از دسترس نخواهد بود.

571/567