۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷
کد خبر: 81402909
T T
۰ نفر
رييس مركز مطالعات راهبردي سپاه: ارمغان بسيج عزت است

مشهد - ايرنا - رييس مركز مطالعات راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز اگر شش قدرت جهاني دور هم جمع مي شوند تا با ايران اسلامي مذاكره كنند بخاطر عزتي است كه بسيج براي اين كشور به ارمغان آورده است.

سردار 'علي اكبر احمديان' روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسيجيان مشهد با عنوان 'شكوه مقاومت' افزود: امروز مجد و عزت از آن ملت و انقلاب اسلامي ايران مي باشد و كشوري كه يك روز انگليس و امثال آن براي شاهش تعيين تكليف مي كردند اكنون اين عظمت را در جهان يافته است.

وي گفت: بسيج محصول معامله با خدا است و راه پر بركت بسيج و بسيجاني كه جان خودشان را در اين راه گذاشتند بايد همچنان ادامه يابد.

رييس مركز مطالعات راهبردي سپاه پاسداران افزود: بزرگداشت بسيج به مدح و صناي بسيجي نيست زيرا شان بسيجي بالاتر از آن است كه مورد تشكر مخلوق قرار گيرد و به تعبير امام راحل بسيجي برتر از آن است كه گوهر مجاهدت خويش را به تارك دنيا محك زند.

وي ادامه داد: بسيجيان در همه صحنه هاي انقلاب حضور يافتند و از مال و جان و آبروي خويش در اين راه گذشتند.

سردار احمديان گفت: فرهنگ و فكر بسيجي همان فرهنگي است كه امام بسيجيان را در سال 1342 برانگيخت و فراتر از آن حضرت اباعبدالله(ع) را به صحنه كربلا كشانيد.

وي ادامه داد: بسيجي امروز پرچم هدايت اسلام را بر دوش گرفته و آن را در جهان و كشورهاي همجوار به اهتزاز در آورده بطوري كه چراغ هدايت بسيجيان جمهوري اسلامي اكنون همه جهان را فرا مي خواند.

او افزود: اگر مردم عراق در يوغ آمريكا نيستند و مردم سوريه چند سالي است كه در برابر همه جهانيان ايستاده اند بخاطر پرچم هدايتگري است كه بسيجيان ما در جنگ تحميلي برانگيختند.

رييس مركز مطالعات راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: اگر آن روز امام راحل وعده دادند كه كار بزرگ بسيجيان جهانگير خواهد شد و هسته هاي حزب الله در سراسر جهان تشكيل مي شود امروز در كشورهاي منطقه آن را شاهد هستيم.

وي با اشاره به برخي آموزه هاي عاشورا و تقارن هفته بزرگداشت بسيج با ايام محرم و عاشورا گفت: اكنون بسيج در همان مسيري است كه كاروان عاشورا هزار و 400 سال پيش آن را طي كرد و آنان ادامه راه پرچم هدايتي هستند كه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) برانگيخت.

سردار احمديان خطاب به بسيجيان افزود: امروز نيروهاي مردمي كشورهاي همجوار از جمله شمال عراق به شما اقتدا كرده و اين مشي را الگوي خود قرار مي دهند.

7487/660 /1596
۰ نفر