۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81394126
T T
۰ نفر
امام جمعه پاوه: بسيج با قدرت ترين نيروي مردمي ايران است

كرمانشاه - ايرنا - امام جمعه پاوه با بيان اينكه در هيچ محله، روستا و شهري نيست كه نيروي بسيج فعال نباشد، گفت: بسيج غني ترين و با قدرت ترين نيروي مردمي كشور است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا ملا قادر قادري روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري، با تبريك هفته بسيج، افزود: اتكا نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره بر وجود و اقتدار و اخلاص اين نيرو بوده و هست.

وي با بيان اينكه ملت ما تنها ملتي است كه طي 35 سال با حضور خود در صحنه و با درايت رهبر معظم انقلاب اسلامي در مقابل دشمنان ايستادگي و مقاومت كرده، گفت: نمايش قدرت و اقتدار نيروها مقابل دشمنان توصيه الهي است تا آنها و همه تصميم گيرندگان سياسي، نظامي و فرهنگي كه در پشت پرده مشغول برنامه ريزي و توطئه عليه ما هستند به قدرت و اقتدار ما و نيروهايمان بيشتر پي ببرند.

ماموستا قادري، با اشاره به اينكه تسلط داعش بر كشور عراق در حال پايان يافتن است، افزود: لزوم هوشياري مردم و مسوولان كشورمان در اين برهه و پس از بيرون رانده شدن داعش از عراق بايد بيش از گذشته باشد.

فرماندار پاوه نيز با گراميداشت هفته بسيج و ياد و خاطره دلاور مرديهاي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس، بسيج را موجب عزت و اقتدار ايران اسلامي در جهان دانست و گفت: اقتدار اين نيروي مردمي و با اخلاص موجب شد تمامي معادلات نظامي جهان بر هم ريخته و قدرتهاي جهاني در مقابل ايران سر تعظيم فرود آوردند.

پرويز ايده پور، بر همكاري همه جانبه تمام ادارات و ارگانها با ناحيه مقاومت بسيج در برگزاري هرچه بهتر برنامه گراميداشت هفته بسيج در شهرستان تاكيد كرد.

فرماندار پاوه با اشاره به در حال تدوين بودن برنامه ششم توسعه كشور گفت: ادارات شهرستان برنامه هاي اجرايي، توسعه اي و زيربنايي خود را براي اعلام و ارسال به استان هر چه سريعتر اعلام نمايند.

ايده پورهمچنين به نقش دفاتر پيشخوان دولت در كوچك شدن بدنه دولت اشاره كرد و از ادارات خواست تا با هماهنگي خدمات قابل واگذاري به دفاتر را به آنها واگذار نمايند.

سرهنگ نورعلي عبدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج پاوه، برگزاري جلسات راهبردي بسيج، نشست هاي روشنگري و بصيرت با موضوع هاي مختلف، حضور بسيجيان در نماز جمعه، برگزاري يادواره شهدا، نواخته شدن زنگ بسيج در مدارس، برپايي ايستگاههاي صلواتي در سطح شهر، اعزام اكيپ هاي پزشكي به مناطق محروم و ويزيت رايگان در مراكز بهداشتي و درماني، غبارروبي مزار شهدا و ديدار با خانواده هاي شهدا، برگزاري مسابقات فرهنگي وورزشي و برگزاري اجتماع بزرگ بسيجيان را از مهمترين برنامه اين هفته عنوان كرد.

7448/567